Zawartość Sephora Box i czy warto było go zdobyć?

wtorek, 15 sierpnia 2017
Dzień dobry

W lipcu w Sephora online można było zdobyć wyczekiwany Sephora Box. Pudełko pełne miniatur było dodawane do zakupów za minimum 250 zł i po wpisaniu kodu podanego w mailu. Miałam akurat kupić prezent dla mojej przyjaciółki, więc wszystko ładnie się złożyło :) Zakupy pokażę Wam osobno, dzisiaj skupimy się na zawartości boxa, który był do nich dołączony.



Tradycyjnie, miniatury są umieszczane w kartonowym pudełku z logo perfumerii i nazwą boxa.


W środku znajduje się zawsze karta z wypisanymi miniaturami, które będziemy mogły testować.


Oprócz zapowiadanych wcześniej miniatur, w boxie znalazłam super okulary przeciwsłoneczne w ładnym woreczku z logo Sephora. Już wrzuciłam je do torebki. Są super!

Jeśli chodzi o miniatury w boxie znalazłam:

- Clinique -Face Cream Sun z SPF30 - krem do twarzy idealny w okresie letnim. Pojemność -30 ml!
- Sephora - Eau Micellaire - płyn do demakijażu o pojemności 25 ml
- Bumble & Bumble - Repair Blow Dry - nawilżające serum do włosów - 25 ml
- Merci Handy - Hello Sunshine - żel antybakteryjny do rąk - 30 ml
- miniatura tuszu Lancome Monsieur Big - nowość, 1,5 ml
- mała saszetka z bazą pod cienie Too Faced Shadow Insurance 
- Nars - Velvet Matte Lip Pencil - matowa pomadka do ust - 1,8 g
- perfumy w kulce DKNY Woman - 10 ml - idealne do torebki
- MUFE Aqua XL - kredka do oczu - kolor czarny - 0,5 g
- nowość Benefit - Boi-ing Airbrush - korektor do twarzy - 1,6 g
- Mascara Sephora Outrageous - 2,5 g
- Little Black Primer od Estee Lauder - baza pod tusz do rzęs - 2,8 ml

Muszę przyznać, że boxy Sephory zawsze trafiają w mój gust. Ten bardzo mnie ucieszył. Nie dość, że kupiłam prezent dla koleżanki, coś dla mnie (na wyprzedaży), to jeszcze dostałam pudełko pełne miniatur. Wszystkie z chęcią poznam, takie mini wersje są idealne na wyjazdy, czy do torebki (np. żel antybakteryjny, perfumy, pomadka). Trochę szkoda, że podniesiono próg cenowy na 250 zł, bo w ten sposób wiele kobiet musiało odpuścić zakupy. Jeśli macie w planach coś droższego, warto poczekać na nowy Sephora Box. 

Skusiłyście się na ten box? Znacie któryś z produktów?

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta zawartość, a szczególnie perfumy. Fakt, próg wysoki :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten box wygląda ciekawie:) Plus za miniaturki NARS

    OdpowiedzUsuń
  3. Box był całkiem spoko, ale ja się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze dostaje miniaturki przy zakupach wiec mam ich sporo. Dlatego tez nie zamowilam boxa, ale okulary fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A nawet o nim nie wiedziałam, trochę żałuję, bo bardzo fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)