Catrice Pure Radiance Glowrizer - perełka wśród baz?

piątek, 26 maja 2017
Dzień dobry

Dzisiaj opowiem Wam o perełce, jaką znalazłam ostatnio w szafie Catrice w jednej z drogerii Hebe.



Produkt pochodzi z serii Pulse of Purism, jest oczywiście limitowanką i jak widzimy na drugim zdjęciu, produkty są przepiękne. Świeżość, dziewczęcy urok, to mi się z nimi kojarzy. Zachwyciły mnie paletki cieni, ale byłam twarda i odłożyłam na półkę. Na bazę skusiłam się bez wahania. 




Catrice Pure Radiance Glowrizer to żelowy primer, który ma za zadanie ujednolicić cerę, zakryć niedoskonałości, a skórę pozostawić rozświetloną. Różane perełki łączą się z żelową formułą tworząc naturalne rozświetlenie. Produkt ma pompkę, więc aplikacja jest bajecznie prosta. Konsystencja jest przyjemna. Idealna do zastosowania pod nasz ulubiony podkład lub do mieszania z nim. Jestem zachwycona, bo nałożona rano utrzymuje podkład na swoim miejscu aż do demakijażu. Nic nie schodzi, a wręcz przeciwnie, podkład, puder i produkty do konturowania są na swoim miejscu.
Kolejny plus za przepiękną buteleczkę, perełki, które wyglądają tak uroczo! Jestem pod wrażeniem tego produktu. Zapłaciłam za niego ok. 15 zł. 

Znacie ten produkt?

5 komentarzy:

  1. Przyjemnie się sięga po tak urocze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam ;) Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie! Aż chce się wypróbować, jeśli do tego dobrze się spisuje to naprawdę warto :)

    Bardzo fajny blog, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta baza wygląda podobnie jak baza z Bielendy :)
    Nie widziałam jej jeszcze nas sklepowej półce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this,great post,i followed.Would you mind following back?:)

    Dotted with hearts by Jvncc

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)