Bandi - Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami

sobota, 27 maja 2017
Dzień dobry

Dzisiaj opowiem Wam o produkcie, który miałam już kiedyś możliwość przetestować i niestety, okazało się, że występuje u mnie reakcja alergiczna i zaprzestałam stosowania tego kremu. Produkt stosowała jednak moja przyjaciółka i u niej okazał się być czymś rewelacyjnym. 





Nawilżający krem o działaniu złuszczająco – biostymulującym. Odpowiedni do każdego typu  cery, również wrażliwej. Preparat delikatnie usuwa nagromadzone, martwe komórki warstwy rogowej, oczyszcza i zwęża rozszerzone pory oraz ogranicza błyszczenie skóry. Wygładza zmarszczki, głęboko nawilża oraz intensyfikuje syntezę kolagenu, elastyny i glikozaminoglikanów. Wyraźnie zmniejsza objawy fotostarzenia skóry oraz przebarwienia pigmentacyjne. Zapewnia skórze gładkość, miękkość oraz świetlisty i wyrównany koloryt.

Najlepsze efekty przynosi stosowanie kremów z kwasami przez minimum 3 miesiące dwa razy w roku.

Tak, jak wspomniałam we wstępie. Ja musiałam go odłożyć na bok. Od zawsze mam skórę z tendencją do podrażnień, alergii, może stąd problem. Zresztą, na stronie producenta, przeczytamy :

"WAŻNE!


Ze względu na specyfikę działania preparatu, w przypadku cery wrażliwej może wystąpić niepożądana reakcja skóry. Zalecamy wykonanie próby uczuleniowej.
Na skórę w okolicy żuchwy nanieść niewielką ilość preparatu i obserwować reakcję natychmiastową, po 1h, 8h i 24h. Aplikację powtórzyć. W przypadku silnego podrażnienia lub wystąpienia cech pokrzywki alergicznej (wysypka, utrzymujący się rumień, swędzenie, obrzęk, wysięk) należy odstąpić od stosowania produktu na całej twarzy."



Moja koleżanka natomiast była pod wrażeniem! Na początku czuła niewielkie szczypanie, które później ustąpiło. Krem jest biały, bez drobinek, na skórze rozprowadza się bez problemów. Po zastosowaniu kremu, koleżanka zauważyła, że skóra rano jest rozjaśniona, wygląda młodziej, nie widać zmęczenia. Jest elastyczna, gładka i miękka. Krem pomógł jej zlikwidować przebarwienia, nie wysuszał i nie zostawił suchych skórek, czego się bardzo obawiała. Tak więc, u niej hit, u mnie nie do użycia ze względu na reakcję alergiczną. 

Koniecznie wykonajcie wspomniany na stronie producenta test, aby nie było problemów.
Znacie ten produkt?

8 komentarzy:

  1. U mnie też występuje reakcja alergiczna, jak z wszystkimi produktami posiadającymi w składzie kwas migdałowy :<

    OdpowiedzUsuń
  2. bede szukala takiego produktu na jesień. Nie mam raczej cery wrazliwej, ale zawsze warto sprawdzic reakcje alergiczna..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwas migdałowy to nie dla mnie niestety :C

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na szczęście nie było szczypania, używałam go na noc, teraz już odstawiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że wystąpiło u Ciebie uczulenie. Uwielbiam kremy z kwasami, wtedy może mi się zapomnieć raz czy dwa o peelingowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie używam jednego kremu z kwasem migdałowym, więc tego jeszcze nawet nie otworzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się dobrze dogaduję z kwasami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja pomyślę o tym kremie na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)