Haul - zakupy w sklepie e-zebra - korektor Maybelline i ...

poniedziałek, 3 kwietnia 2017
Dzień dobry

Uwielbiam sklepy internetowe z kosmetykami, bo można w nich znaleźć wiele produktów, których nie ma w sklepach stacjonarnych, są w przystępnych, a niejednokrotnie, w wiele niższych cenach. Tym razem do zakupów przekonał mnie fakt, że w sklepie e-zebra można było kupić uwielbiany korektor Maybelline, który nie tak łatwo znaleźć w naszym kraju. 

Pokochałam ten korektor, gdy otrzymałam go w paczce z Londynu, o której pisałam tutaj... Miałam dwie sztuki i obecnie zużywam ostatnią z nich. Każda z nich była w odcieniu light. 


W e-zebra korektor kosztował 15 zł z groszami, więc wrzuciłam do koszyka 3 sztuki w odcieniu Fair, który jest równie dobry. Mam wrażenie, że ten korektor dopasowuje się odcieniem do skóry :) Dobrze, że poczyniłam zapasy, bo po krótkim czasie produkt był już wyprzedany. Cena była o wiele niższa, aniżeli w londyńskich drogeriach, więc jestem bardzo zadowolona. 

Oprócz tego do koszyka wrzuciłam błyszczyk Maybelline Color Elixir Caramel 725 w naturalnym odcieniu, który nie pojawia się w naszych stacjonarnych drogeriach, ma identyczny wygląd jak pomadki Delia, które ostatnio testowałam i zapewnia mi piękny wygląd ust, blask oraz doskonale nawilża. Ten produkt łączy w sobie cechy błyszczyka, pomadki i balsamu do ust. Ma wygodny aplikator w kształcie wygiętej stópki...tak mi się kojarzy. Non stop w mojej torebce. Kosztuje niewiele, bo 13,15 zł i występuje w kilku odcieniach. 


Wybrałam także Donegal Goody Sponge, czyli gąbeczkę do makijażu w kształcie migdałowych francuskich ciasteczek. Wykonana z hipoalergicznego i bezzapachowego materiału. Ma owalny twarz, który powinien się łatwo dopasować do kształtu twarzy. Struktura gąbki ma być zwarta, przez co pozwoli na aplikację podkładu bez smug i zacieków. Występuje w dwóch odcieniach. Do mnie trafiła na szczęście nie różowa ;) 

To już wszystkie produkty, które kupiłam w sklepie e-zebra. Muszę przyznać, że jestem zadowolona zakupów. Paczka została wysłana szybko do paczkomatu, wszystkie produkty były idealnie zabezpieczone. Fakt, że w tym sklepie nie mamy finezyjnych opakowań, wstążeczek, itp. wpływa na to, że rzadziej robię tam zakupy, ale od strony asortymentu, cen, szybkości wysyłki nie można mu niczego zarzucić. 

Znacie ten sklep?

6 komentarzy:

  1. Chciała zamówić ten korektor, ale naczytałam się wiele negatywnych opinii na jego temat (według wielu dziewczyn, w ogóle nie przypomina w konsystencji i działaniu tego zagranicznego). Może jednak skusze się i kupie jedną sztuke na przetestowanie na swojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten korektor jest świetny! Swój egzemplarz przywiozłam z Kanady i bardzo często po niego sięgam, szkoda tylko że ma tak mało higieniczny aplikator...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gąbeczki w takim kształcie jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez zastanawiam sie nad zakupem tego korektora, a ze aktualnie mieszkam w UK wiec nie mam problemu z jego dostaniem.Wiec moze sie skuszs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego korektora nie znam, ponieważ mam już swój ulubiony z Catrice.:)
    A co do strony ezebra, kilka dni temu zrobiłam tam zamówienie na ok 200zł.:)
    Zaszalałam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro ten korektor taki fajny to i może ja się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)