Zamówienie z Kosmetykomania.pl - Haul

sobota, 11 marca 2017
Dzień dobry

Był początek lutego, w jednym z moich ulubionych sklepów online z kosmetykami trwała promocja, a ja akurat musiałam kupić sztuczne rzęsy, bo mój zapas się skończył, a sezon studniówkowy trwał w najlepsze. Wszystko to sprawiło, że złożyłam zamówienie i po dwóch dniach odebrałam paczkę z nowościami, którą teraz z Wami otworzę.


Paczki z Kosmetykomania.pl wyróżniają się przeuroczymi wstążkami i taśmami w groszki na czerwonym tle, czyż nie są piękne?


Sposób pakowania kosmetyków w tym sklepie niby prosty, ale jakże elegancki i zachwycający.


Oprócz wspomnianych we wstępie rzęs, a ściślej ujmując kępek rzęs Ardell skusiłam się na polecany przez wiele osób błyszczyk Essence XXXL Shine, który jest doskonały i non stop gości w mojej torebce. Zapłaciłam za niego niecałe 9 zł, a spisuje się, jak błyszczyki Bourjois, które zawsze lubiłam, a są o wiele droższe. Błyszczyk nie klei się, jest łatwy w aplikacji i przyjemny w noszeniu na ustach. Będzie pokusa, aby kupić jakiś inny odcień :) Nie byłabym sobą, gdyby w oko nie wpadła mi paletka z cieniami. Efflorescence Palette od MUA kosztowała mnie ok. 15 zł i uwiodła swoją kolorystyką. A jak z pigmentacją? Doskonała! Złoty cień to prawdziwy smaczek w tym zestawie, ale każdy pozostały kolor przypadł mi do gustu. Kolejny plus ... po nałożeniu kilku cieni, nie zlewają się one w jedną całość, tylko widać każdy z nich. Paleta często gości w moim codziennym makijażu oka. 

Tak oto przedstawiają się moje małe zakupy z Kosmetykomania.pl. Sklep mogę Wam szczerze polecić. Wysyłka jest szybka, wszystko porządnie i ładnie zapakowane, a kosmetyki są w przystępnych cenach. 

Znacie ten sklep? Używałyście któregoś z kosmetyków, jakie zamówiłam?

7 komentarzy:

  1. Cienie do powiek mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam odwagi wypróbować ani sztucznych rzęs ani kępek na sobie. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zamawiać na tej stronie, zawsze kosmetyki są pięknie opakowane :). Zastana wiałam się kiedyś nad tymi kępkami ale zrezygnowałam, ponieważ chyba nie dałabym rady ich przykleić :). Za to myślę o rzęsach na pasku z Ardell :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kolorystyka paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka piękna :D Ostatnio mam fazę na kupowanie cieni do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)