Co kupiłam w Drogerii Jaśmin we Wrocławiu? - koreańska pielęgnacja

piątek, 13 stycznia 2017
Dzień dobry

Dzisiaj pokażę Wam, co wrzuciłam do koszyka w drogerii Jaśmin we Wrocławiu.


Drogeria Jaśmin znajduje się na wprost Dworca Głównego i uwielbiam tam zaglądać. Dlaczego? Znajdziemy tam kosmetyki Holika Holika, Skin 79, Make Up Revolution i wiele innych, które znamy jedynie z zakupów online. Postanowiłam wybrać sobie coś z pielęgnacji i oto, co udało mi się kupić.


Postawiłam na:

Golden Monkey Glamour Lip 3 Step Kit to produkt od Holika Holika, który jak widzimy na opakowaniu jest "zabiegiem" w 3 krokach, dzięki któremu zregenerujemy, odświeżymy i nawilżymy nasze usta. 
Krok 1 to wacik peelingujący do ust, zawierający włókna celulozowe, które delikatnie złuszczają martwy naskórek, pozostawiając usta miękkie i delikatne. 
Krok 2 to żelowa maseczka, która dzięki obecności złota i kwasu hialuronowego nawilża i odżywia usta. 
Krok 3 - olejek z dodatkiem miodu, który nawilża i nabłyszcza, sprawiając, że usta są miękkie i wyglądają atrakcyjnie. 

Wybrałam także Lazy&Easy Pig Nose Clear, black head 3-step kit od  Holika Holika, czyli ponownie 3 stopniowy zabieg, który oczyszcza pory i usuwa zaskórniki z naszego nosa :) 

Oczyszczające plasterki na nos
  • oczyszczają
  • usuwają zaskórniki
  • ściągają
  • usuwają nadmiar sebum
Lazy&Easy Pig Nose Clear Black Head 3-step to zestaw 3 plasterków dogłębnie oczyszczających pory, usuwających zaskórniki i ściągających skórę na nosie
Sprawia, że pory są oczyszczone z wszelkich zanieczyszczeń i nadmiaru sebum. Po zastosowaniu produktu nos jest pozbawiony nieestetycznych "czarnych kropek", pory są zwężone i mniej widoczne.

Nie mogłam się oprzeć i wybrałam jedną maseczkę w płachcie z szafy Holika Holika. Postawiłam na  After Taking a trip Mask Sheet, jest to maseczka rozjaśniająca

Rozjaśniająca maseczka w płachcie
Pojemność: 18 ml 
  • rozjaśnia
  • nawilża
  • rewitalizuje
  • odżywia
Mask Sheet marki Holika Holika to wyjątkowa seria maseczek w formie bawełnianego płatu, przeznaczona do pielęgnacji każdego typu cery.
Ten akurat produkt skutecznie nawilża, rozjaśnia i rewitalizuje skórę. Zawiera ekstrakt z pomidora, kiwi, pomarańczy oraz kokosu. Składniki te rozjaśniają przebarwienia, odżywiają i dodają blasku zmęczonej cerze.  

Postawiłam także na Holika Holika Pig Clear dust out Deep Cleansing Foam, a więc głęboko oczyszczająca kremowa pianka do mycia twarzy z serii Pig Clear. Ma za zadanie dogłębnie oczyszczać skórę twarzy. Dodatkowo, usuwa wszelkie zanieczyszczenia, odblokowuje pory usuwając zaskórniki, wygładza i nawilża skórę.


To już wszystkie moje zakupy. Za całość zapłaciłam o wiele mniej niż w sklepie online. Z pewnością wrócę z recenzjami produktów. Znacie któryś z nich?

8 komentarzy:

  1. Ja będąc w górach w Poroninie odkryłam Jaśmina niedaleko kwatery, ale był bardzo ubogi w asortyment :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Jasmina pod blokiem, ciekawe czy mają Holika Holika:D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo mój Jasmin nie ma tych kosmetyków ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ;) chyba przejdę się do jaśmina;)
    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się przejść po te plasterki na nos, urzekła mnie gudetama

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)