Świąteczne (i nie tylko) dodatki oraz ozdoby Pepco

czwartek, 22 grudnia 2016
Kochani

Dzisiaj jeden z wpisów o tematyce mikołajkowej, ale nie mogłam sobie odmówić pokazania Wam kilku dodatków świątecznych, które podarowali mi rodzice jako prezent na mikołajki :) Mama przyznała, że Mikołaj zaopatrywał się w Pepco, więc gdyby coś Wam wpadło w oko, będziecie wiedzieć, gdzie szukać :) Nie znam cen, bo był to prezent. 


Wszystkie prezenty zostały zapakowane w przeuroczą, ogromną torbę z iście świątecznymi motywami. Torba także pochodzi z Pepco. 






Koc z mikrofibry.  Jest przyjemnie miękki, ma odpowiednie wymiary 150-200 cm i wpisuje się idealnie jako ozdoba w okresie świątecznym. Zazwyczaj, zdobi moją sofę, a w międzyczasie otulam się nim, gdy piję herbatę, czytam książkę itp. Jest ciepły, więc u mnie totalny hit!

Ozdoba z serc, większego i mniejszych, które możemy podświetlić i zawiesić jako ozdobę.


Przepiękna lampka z motywami świątecznymi, która w podstawie zawiera świecę. Zdobi moje biurko. Nie zapalam jej, bo ogólnie rzadko stosuję świece itp. Prezentuje się ładnie, więc jestem zadowolona. 


Komódka na biżuterię, która jest wykonana z tektury. Miałam jedną szkatułkę z drewna, ale niestety moje dodatki nie mieściły się już w niej. Teraz, tego problemu nie ma :) 

Wszystkie prezenty bardzo mi się spodobały. Rodzice wiedzą, co lubię, jakie dodatki mi się podobają, więc nie ma tu niczego nietrafionego. Wszystkie produkty znalazły zastosowanie. Może i Wam coś wpadnie w oko, dlatego postanowiłam przygotować ten wpis :) 

Lubicie Pepco?

4 komentarze:

  1. Lubię pepco, można tam znaleźć fajne rzeczy do domu w przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koc ma przepiękny wzór. Uwielbiam takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pepco mnie ostatnio bardzo pozytywnie zaskakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pepco i Kik to zło, wydaję tam fortunę :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)