Moje spostrzeżenia po zużyciu 1 i 0,5 opakowania Merz Spezial - stan włosów, skóry i paznokci

piątek, 23 września 2016
Dzień dobry

Prawie dwa miesiące temu, w tym wpisie poinformowałam Was o testowaniu suplementu diety Merz Spezial, który ma poprawić stan naszych włosów, skóry i paznokci. Zużyłam już 1,5 opakowania i postanowiłam się podzielić z Wami krótkimi spostrzeżeniami na temat działania kapsułek. 


Stosuję tak, jak jest wskazane, 2 tabletki, rano i wieczorem. Muszę przyznać, że na ten moment jestem zadowolona z działania tego suplementu diety. Moje włosy ładnie błyszczą, nie wypadają, jak to miało miejsce przed przyjmowaniem produktu. Zdecydowanie ich kondycja poprawiła się. Preparat działa równie dobrze na moje paznokcie, które są mocne, bardzo szybko rosną, a płytka paznokcia jest w dobrym stanie. Na chwilę obecną nie zauważyłam wpływu na moją skórę. Być może nie tak łatwo to zobaczyć :) Mam jeszcze 1,5 opakowania, więc może wtedy zobaczę wpływ na moją skórę. Zapraszam Was na podsumowanie stosowania Merz Spezial i do regularnych odwiedzin.

Co sądzicie o takich kuracjach? Sądzicie, że mogą pomóc?

3 komentarze:

  1. Lata temu stosowałam ten produkt na polecenie fryzjerki. jakoś mnie nie zachwycił a cena powala. Są dużo lepsze tańsze odpowiedniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. też je łykam :) Poki co to zauważyłam, że paznokcie są w troche lepszej kondycji

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten produkt cieszy się dobrymi opiniami ;) nie stosowałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)