Szczoteczki soniczne a`la Foreo Luna za jedyne 33 zł?

czwartek, 7 lipca 2016
Kochani

Takie wiadomości lubimy... W Biedronce od dzisiaj możemy nabyć produkty z nowej gazetki tematycznej pt."Modnie i wygodnie". Wśród nich znajdziemy fantastyczną i do złudzenia przypominającą oryginał szczoteczkę soniczną w przystępnej cenie, 32.90 zł! 

Gazetkę można obejrzeć tutaj...

W najnowszej ofercie Biedronki znajdziemy m.in. szczoteczkę soniczną !
Właśnie mama próbuje ją dla mnie zdobyć, więc jeśli tylko trafi w moje ręce, zapraszam na wpis;)
Miałam poprzednie szczoteczki z Biedronki i do tej pory służą mi i uwielbiam z nich korzystać, dlatego i ta wpadła mi w oko :)

Polujecie na nią ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)