Pożegnanie marki Pat&Rub - wyjaśnienia

czwartek, 7 lipca 2016
Kochani

Pomyślałam, że skoro wielokrotnie informowałam Was o promocjach marki Pat&Rub, to i o jej końcu należy napisać. Oto, jaką wiadomość otrzymałam dzięki newsletterowi:

"Dzień Dobry!
Przed chwilą zaprosiliśmy Was do poznania naszej nowej marki NATURATIV, jednocześnie chcemy poinformować, że za dwa miesiące firma Aromeda zakończy sprzedaż kosmetyków marki PAT&RUB. Będą one dostępne w sklepie internetowym patandrub.pl do końca wakacji lub do wyczerpania zapasów.
Do tej pory produkowaliśmy dwie linie naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych: PAT&RUB i NATURATIV, teraz postanowiliśmy skoncentrować się na jednej - NATURATIV - która obecna jest już na kilku bardzo wymagających światowych rynkach. NATURATIV to aromaty, konsystencje i główne linie produktowe zbliżone do tego, co lubiliście w marce PAT&RUB, ale w odświeżonej i udoskonalonej wersji. Stale ulepszamy nasze kosmetyki by pielęgnowały jeszcze lepiej i przyjemniej. Odkąd jesteśmy na rynku, najważniejsza jest dla nas Wasza radość i satysfakcja z używania kosmetyków naturalnych, dlatego proponujemy Wam coraz doskonalsze formuły oraz świeży design opakowań.
Wasza lojalność była dla nas zawsze nieocenioną wartością i mamy nadzieję, że z NATURATIV szybko udowodnimy, że niezmiennie na nią zasługujemy!...  Będziecie tam mogli znaleźć nie tylko naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, ale również wyjątkowe, organiczne kosmetyki do makijażu ZUII ORGANIC, na bazie płatków kwiatów.

Żegnamy markę PAT&RUB, ale wierzymy, że najlepsze pożegnanie to takie, które jest powitaniem czegoś lepszego!
Zespół PAT&RUB i NATURATIV"

Muszę przyznać, że znalałam kilka produktów Pat&Rub, które były super  i zasługiwały na miano KWC. Szkoda, że tak wyszło, ale mam nadzieję, że nowa marka zaspokoi potrzeby klientek, które były silniej związane z kosmetykami marki. Jestem ciekawa, czym zaskoczy marka Naturativ. 
A co wy sądzicie o tej informacji ? Miałyście jakieś ulubione kosmetyki PaT&Rub?


ps. Po wiadomości w komentarzu postanowiłam poszperać w sieci w poszukiwaniu informacji. Wszędzie to samo. Dopiero na fanpage`u  w komentarzach można wyczytać i "domyślić się", że kosmetyki będą teraz pod nową nazwą, ale wiele z tych, które znamy z Pat&Rub pojawi się w asortymencie Naturativ. Zobaczymy, co i jak w najbliższym czasie. Fakt, że zamieszanie jest, klientki pytają, co z ich kontami założonymi w sklepie online itp. Moim zdaniem, wystarczyło napisać, że kosmetyki będą pod nową nazwą i tyle.

3 komentarze:

  1. Mylisz się. Marka Pat&Rub istnieje i będzie istnieć. Wiem to z pewnego źródła. Będzie po prostu inny dystrybutor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie twierdzę, że się nie mylę, ale z treści wiadomości wynika jedno... Jeśli jest tak, jak piszesz, to słabo było wysyłać mail z informacją o "pożegnaniu z marką" itp. Dlatego wstawiłam treść wiadomości, aby nie było, że ja coś wyolbrzymiam ;) pozdrawiam i dzięki za wiadomość.

      Usuń
    2. Masz racje, to było słabe. Ktoś próbuje zaszkodzić Kindze. Zerknij na jej facebooka- jest jej wyjaśnienie...

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)