Siódmy wyprzedażowy Shinybox - idealny dla podróżujących Travel Box

piątek, 15 lipca 2016
Kochani

Dzisiaj pojawiło się już siódme pudełko wyprzedażowe Shinybox, które będzie idealne dla osób przygotowujących się do podróży, kochających podróże. W Travel Boxie znajdziemy 10 produktów o łącznej wartości 197 zł. Kupimy je za 49 zł (z wysyłką). Co znajdziemy w środku?


YASUMI Maseczka regenerująca na noc - kosztuje 75 zł za 30 ml. Właśnie ją zdenkowałam i jest godna polecenia! tu mamy wersję pełnowymiarową.
YASUMI Emerald Cooling Mist - warta 39 zł / 200 ml
Norel Hialuronowy krem aktywnie nawilżający - wart 49 zł / 50 ml
WIBO Tusz do rzęs Queen Size - kosztuje 8 zł za sztukę
DELIA Nawilżający balsam do ust Hydro Care - 5,10 zł za sztukę
Podologic med Kremowy opatrunek na zrogowacenia stóp - 11,60 zł / 100 ml
PANIER DES SENS Krem do rąk Soothing Almond - kosztuje 21 zł / 30 ml
L'OCCITANE Szampon do włosów Werbena - miniatura - 59 zł / 250ml
L'OCCITANE Odżywka do włosów Werbena - 68 zł / 250 ml, tu otrzymamy miniaturę
Ochnik Zawieszka do bagażu - warta 39,90 zł / sztukę

Kolejne pudełko, które zupełnie mi się nie podoba ;) A co Wy o nim sądzicie? Kupujecie?
Następny box w poniedziałek, zapraszam do regularnych odwiedzin :)

5 komentarzy:

  1. Fajny zestaw, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałaby mi się taka zawieszka do bagażu, bo już dwa razy zaginął mi na lotnisku bagaż, na szczęście za każdym razem się odnalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie na rozdanie, a w nim pomadka Lancome :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie... kolejny box nie dla mnie ;) teraz czekać do poniedziałku za kolejną promocją ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szału nie ma w sumie, choć krem z Norela jest naprawdę godny polecenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)