Czwarty wyprzedażowy box - HairCare Box, co i za ile :)

wtorek, 12 lipca 2016
Dzień dobry!

Dzisiaj w sprzedaży pojawił się kolejny box wyprzedażowy w ofercie Shinybox. Tym razem dla miłośniczek dbania o włosy. Za 49 zł (już z wysyłką) dostaniemy 5 produktów, których wartość to 156 zł. Jakie to produkty?


Labrayon Cosmetiques France UK Ltd. Szampon do włosów - wart 50 zł za 200 ml.
Phyto Paris Silnie nawilżająca maska do włosów - kosztuje 85 zł/200 ml, w boxie mamy opakowanie miniaturowe o pojemności 50 ml.
INDOLA Puder na objętość - wyceniony na 44 zł za 10 g.
Olivolio Maska do włosów - kosztująca 27 zł za 250 ml.
FARMONA Termoochronny spray do stylizacji włosów - wart 14 zł za 200 ml

To chyba pierwszy box, który mnie zainteresował. Miałam jedynie maskę Phyto i była doskonała. Być może skuszę się na jego zakup, bo ostatnio zbzikowałam na punkcie dbania o włosy :) Cena jest już normalna, więc nie wykluczam zakupu. A jak Wam się podoba ten box?

Jutro wpis, którego nie możecie przegapić :) Zapraszam do odwiedzin :)

1 komentarz:

  1. Fajny box, ale ja właśnie niezbyt jestem włosomaniaczką :D Hmm zobaczymy co będzie w kolejnych dniach :) Być może coś mi podpasuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)