Ukochany żel pod prysznic w maju - Avon - konwalie i jabłko

czwartek, 2 czerwca 2016
Dzień dobry

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam mojego zdecydowanego ulubieńca w miesiącu maju. Mowa o Nawilżającym kremowym żelu pod prysznic z serii Avon Senses, Moisturizing. Mój ma nam zapewnić niebiańską harmonię (Heaven Harmony) dzięki pięknemu zapachowi konwalii i jabłka. 

Maj od zawsze kojarzę z konwaliami, więc mając dostęp do kosmetyków Avon i widząc ten żel, nie mogłam go sobie odmówić :) 

Co wiemy o żelu od producenta?

Jest to nawilżający żel pod prysznic, zawierający witaminę E. Żel ma nawilżać oraz odżywiać skórę, nadawać jej miękkość i gładkość, nie przesuszać. Witamina E ma, dzięki swoim właściwościom, zwalczać wolne rodniki, przez co spowalnia starzenie skóry. 



Jak produkt spisywał się u mnie?

Bądźmy szczere, chyba żadna z nas nie wierzy w to, że żel sprawi, że powstrzymamy naszą skórę przed starzeniem, owszem, może ją nawilżyć, sprawić, że będzie delikatna, ale w takie cuda nie umiem uwierzyć :) 

Żel stał się moim ogromnym ulubieńcem. Piękny zapach to dopiero preludium do cudownej kąpieli. Nawilżające działanie odczułam już po pierwszym myciu. Kremowa konsystencja to po prostu strzał w dziesiątkę. Produkt doskonale się aplikuje, niewielka ilość potrzebna do oczyszczenia ciała, doskonale się pieni, sprawia, że skóra po kąpieli jest miękka i przyjemna w dotyku, ba, nawet czasami nie musiałam stosować balsamu! Żel jest wydajny i nie kosztuje dużo (ja kupiłam za około 6 zł), więc warto go wypróbować, bo być może i u Was stanie się ulubieńcem. A może już go znacie?:)

3 komentarze:

  1. Lubię żele Avon ale akurat tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja skonczylam ostatnio waniliowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam teraz żel z Avonu i też obłędnie pachnie ale pienić sie za bardzo nie chce.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)