Dwie kuszące promocje - be Glossy i Skin 79 (3 kremy BB w super cenie i 50% na jeden z nich)

poniedziałek, 28 marca 2016
 Kochani


Coś dla miłośniczek korzystania z promocji. Tym razem dwie oferty trwające tylko podczas okresu świątecznego, jedna od be Glossy, druga od Skin 79.


PREZENT OD ZAJĄCZKA! Zamawiając dowolny pakiet w be Glossy i wpisując kod promocyjny ODZAJACZKA otrzymasz w prezencie pudełko beGLOSSY by Hebe, a w nim aż 2 kosmetyki odznaczone mianem GLOSSY PRODUKTU 2015!

Promocja limitowana, trwa do wyczerpania zapasów. Sprawdź, czy promocja wciąż jest aktywna, wpisując kod zniżkowy w koszyku: www.beglossy.pl/beauty


W sklepie internetowym Skin 79 trzy miniatury kremów BB kupimy za 34,90 zł zamiast 90 zł.


ZESTAW ZAWIERA 3 KREMY BB :

1.  SKIN79 MINI VIP Gold Super Plus BB Cream - pojemność 7g.

2. SKIN79 MINI Super+ Triple Functions BB Cream (Orange) - pojemność 7g.

3.SKIN79 MINI Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions - pojemność 7 g.


Uwielbiany przeze mnie krem BB Vip Gold kupimy za 69 zł zamiast 130 zł! Oferta rewelacyjna!

Szczerze polecam Wam przetestowanie miniatur kremów BB, bo może się okazać, że znajdziecie wśród nich swój ideał. Ja już znalazłam, ale być może zamówię, aby je wypróbować. O Vip Gold napiszę wkrótce w osobnym wpisie :) 

Lubicie kremy BB? Który polecacie?

3 komentarze:

  1. Mój ulubiony krem BB od Skin79 to zielony, którego nie ma w miniaturach:(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem o włos od zamówienia różowego BB skin 79, Vip Gold jest w miarę dobrze kryjący?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie kryje rewelacyjnie, jak na chwilę obecną odrzuciłam wszelkie podkłady, uwielbiam go.

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)