Nowości kosmetyczne Pupa Milano i Artdeco

środa, 17 lutego 2016
Kochane Czytelniczki 


Niebawem w drogeriach i sklepach pojawią się nowe kolekcje, zacznie się wiosenne kuszenie nowościami. Dzisiaj chciałam Wam pokazać zapowiedź nowości od Artdeco oraz Pupa Milano.

Artdeco kusi piękną kasetką na swoje wymienne cienie. Używałam ich będąc na studiach i spisywały się idealnie. Paletka niestety była wtedy słabej jakości, wieczko łatwo odpadało. Z chęcią wróciłabym do tej marki i przetestowała, czy jakość cieni jest równie dobra, a paletka lepiej wykonana. Wśród nowości znajdziemy również podkład, tusz do rzęs i błyszczyki w soczystych odcieniach.


Marka Pupa Milano przyzwyczaiła nas do niesamowitego designu swoich kosmetyków. Tym razem kolekcja nosi nazwę "Dot Shock" i wszędzie znajdziemy urocze groszki. Kosmetyki aż wołają "kup mnie", szczególnie pomadka / błyszczyk do ust, kuleczki i paleta... Ech...biedne nasze portfele ;)






3 komentarze:

  1. Piękna pomadka na zdjęciu pupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te kolekcje - mam te kropeczkową kolekcję, ale o wiele ładniejsza jest ta Talbot Runhof... I teraz uwaga: można ja u mnie wygrać na blogu;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie kobiet kochających kosmetyki, nie jest łatwe :p

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)