Domowe SPA, kosmetyki w niższych cenach, modne ubrania, obuwie do biegania i zdrowa żywność w Lidlu

wtorek, 22 września 2015
Witam serdecznie

Właśnie przejrzałam najnowszą ofertę Lidla, która będzie obowiązywać od przyszłego poniedziałku. Co mnie zaciekawiło? Z pewnością super promocje na kosmetyki, np. La Luxe, który do złudzenia przypomina produkty Eveline, super masła do ciała Cien. Wśród produktów znajdziemy np. olejek do twarzy anti-age. Polecam Wam zakup korektora do brwi, który miałam już i opisywałam na moim blogu, jest doskonały. W Lidlu kupimy także przepiękne lakiery, tusze do rzęs i inne upiększające produkty. Warto przyjrzeć się zestawom Nivea lub Str8. W oko wpadły mi także bardzo gustowne koszule w kratę oraz jeansy z wysokim stanem. Moja mama zamierza zapolować natomiast na pościel dwustronną z nawełną Rainforest.  Miłośniczki biegania będą mogły kupić obuwie oraz odzież przeznaczoną do tego celu. W ofercie nie zabraknie sztybletów oraz kurtek termicznych w przystępnych cenach. Fascynatki zdrowej żywności będą mogły zaopatrzyć się w uwielbiane produkty np. granolę, jogody goji i wiele innych. 
Wszystko to znajdziecie w najnowszej ofercie, którą możecie obejrzeć tutaj...

Najnowsza oferta Lidla dostępna od 28 września
Na co będziecie polować?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)