Moja wygrana w konkursie u nottoseriousblog - super prezenty z DM`u

wtorek, 25 sierpnia 2015
Witam ponownie!

Dzisiaj chciałam się pochwalić i podziękować Paulince z bloga nottooseriousblog za super prezenty, które udało mi się wygrać w rozdaniu na jej blogu, którego jestem stałą czytelniczką i szczerze Wam polecam :) 
W konkursie do wygrania był zestaw dwóch kosmetyków z DM`u, do którego jeszcze nie miałam szansy się wybrać. Cieszyłam się ogromnie, gdy zobaczyłam, że to do mnie uśmiechnęło się szczęście. Drugi etap radości to otwieranie paczuszki z miłym liścikiem i super opakowaniem.

Uwielbiam taką dbałość o detale i wygląd przesyłki, no i ten odręczny liścik jest przemiłą niespodzianką :)

W paczce znalazłam balsam peelingujący do ust Balea, czyścik do twarzy Ebelin oraz próbki Bielendy. 

Dam Wam znać, jak się spisują kosmetyki w odrębnym wpisie ;) Paulinko, jeszcze raz dziękuję! Znacie te produkty? Jak się u Was spisywały?


Najnowsza oferta Biedronki

7 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)