Lubiane i często kupowane przez nas kosmetyki w niższych cenach...Biedronka kusi:)

wtorek, 25 sierpnia 2015
Kochane!

Biedronka postanowiła zadbać o to, abyśmy zrobiły zapas naszych ulubionych produktów kosmetycznych i nie tylko jednocześnie sporo na tym oszczedzając. 
W najnowszej ofercie znajdziemy wiele ciekawych ofert, z których osobiście już skorzystałam kupując 3 paczki najlepszych w mojej ocenie płatków za jedyne 5,49 zł. Super cena i zapas na długi okres czasu. Więcej ofert znajdziecie tutaj...

Najnowsza oferta Biedronki
Co wpadło Wam w oko? Miłego dnia! :)

4 komentarze:

  1. Płatki na pewno kupi. Też uważam, że są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować te płatki, skoro tak chwalicie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te płatki, już się zaopatrzyłam w taki wielopak ;) Swoją drogą te płatki dla biedronki produkuje clinique, można to sprawdzić po kodzie kreskowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mam w zasięgu Biedrony :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)