Oferta specjalna w Douglasie - maj 2015, super cena na kultowe produkty Estee Lauder.

piątek, 1 maja 2015
Dobry wieczór!

Postanowiłam do Was jeszcze napisać, aby podrzucić informacje o najnowszej promocji w perfumeriach Douglas.


Pomadki do ust Revlon Colorbust w cenie 29 zł nie są kuszącą ceną zważając na rozpoczynającą się niebawem promocję w Rossmannie na produkty do ust -49%

Drugi zestaw wzbudza jednak moje ogromne zainteresowanie, jest to zestaw miniatur serum Advanced Night Repair oraz korektor do twarzy Double Wear od Estee Lauder w super cenie 39 zł.

Możemy kupić krem do twarzy Dr Irena Eris Telomeric, który ma działanie liftingujące i kosztuje 69 zł.

Zestaw Collistar Infinito - tusz do rzęs oraz płyn do zmywania oczu i kosmetyczka w cenie 99 zł.

Woda perfumowana Versace Bright Crystal Absolu w cenie 149 zł za 30 ml 

Paleta do makijażu Douglas - zawiera 178 elementów, cena 99 zł. Osobiście, nie jestem zwolenniczką tego typu palet, bowiem rzadko się zdarza, aby były dobrej jakości.

Woda DKNY MYNY - kosztuje 179 zł za 50 ml

Woda Lanvin - 30 ml za 89 zł - czy Któraś z Was zna ten zapach? Muszę przyznać, że mnie intryguje ;)

Wybiorę się do Douglasa, aby zapolować na zestaw Estee Lauder. Strasznie chcę wypróbować te dwa produkty, o których już niejednokrotnie słyszałam wiele dobrego. A Wam coś wpadło w oko?


9 komentarzy:

  1. Mam podobnie - zestaw Estee Lauder :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no te mnie interesuje ten zestaw, jutro sprawdzę czy jest w moim Douglasie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupię chyba zestaw z korektorem i podaruję Mamie na Dzień Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i może jeszcze ten krem liftingujący ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach Lanvin jest ładny, nie narzucający się. Słodko - świeży. Może Ci się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie chyba najlepsze byłyby te pomadki z Revlon ;)
    A co do tej paletki, to mas rację. Kiedyś ja głupa kupiłam sobie taką paletką chyba 200 elementów z Sephory i dałam za nią z przesyłką jakoś 350 zł, więc dość sporo i jakość jest marna.. Myślę, że zrobię kiedyś taki post ku przestrodze na temat tej paletki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Miniatury z Estee Lauder widziałam w Douglasie już jakiś czas temu w tej cenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się koniecznie wybrać <3

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 z tych zestawów po 20-stym chętnie bym przygarnęła - ciekawe czy jeszcze będą dostępne w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)