Mój obecny duet ulubieńców - makijaż twarzy - Revlon i Zoeva

sobota, 2 maja 2015
Dzień dobry!


Stosowałam dotychczas różnego rodzaju podkłady, nakładałam je gąbeczkami, dłońmi, wieloma pędzlami, ale to właśnie ten duet sprawia, że uzyskuję najbardziej zadowalający mnie efekt, a  mianowicie ujednolicenie cery, genialne krycie (nie potrzebuję stosować korektora na okolicę pod oczami). Podkład nie tworzy efektu maski, kolor idealnie dobrałam. Chyba znalazłam mój KWC. Kupiłam go w Superpharm podczas promocji kup dwa w cenie 1 i postanowiłam wreszcie przetestować ten polecany wszędzie produkt. Mowa o Revlon Colorstay w odcieniu Natural Beige. Do nakładania go stosuję pędzel Zoeva, 102 Silk Finish i w tym przypadku faktycznie uzyskuję jedwabiste wykończenie. Postanowiłam sprawdzić, czy to rzeczywiście Zoeva współtworzy z podkładem efekt, jaki chciałam uzyskać. Sprawdziłam gąbeczkę do makijażu i dwa różne pędzle i niestety efekt nie był już tak dobry. Owszem podkład wszystko pięknie pokrył, ujednolicił, ale brakowało tego delikatnego wykończenia, tego, co czyni na buzi właśnie Zoeva. 

Pędzel pochodzi z zestawu pędzli Zoeva, o których wkrótce na moim blogu :)

Jak wygląda Wasza aplikacja podkładu? Chętnie poczytam :)

12 komentarzy:

  1. u mnie to króluje flat top lub kuleczka :) jeśli chodzi o same podkłady, to ostatnio często je zmieniam, bo szukam idealnego koloru (jeszcze mi się nie udało, więc rozjaśniam białym podkładem) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mój pędzel do podkładu się rozleciał, więc na razie nakładam go ręką. Planuję zakup pędzla hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten pędzel :) Ja nakładam palcami krem BB

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do podkładu używam Hakuro H50s :) .
    A podkład revlon colorstay uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czasami palcami czasami pędzelkiem hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam Colorstay, jednak ja go nakładam pędzlem Hakuro H50S ;) od czasu do czasu (jak nie chce mi się czyścić pędzla) to nakładam go palcami ;) lubię obie te metody ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam pędzla, czasami używam gąbeczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Colorstay jest fajny jeśli ktoś szuka dużego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Revlon Colorstay uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja standardowo nakładam podkład palcami ;) typowych do tego pędzli jeszcze nie stosowałam. Gąbeczek nie lubię, bo wchłaniają bardzo dużo produktu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. JA często podkład nakładam gąbeczką BB :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam i uwielbiam :)
    klade go pedzlem Hakuro H50s albo gabeczka Real Techniques :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)