Jak wyglądają na ustach nowe pomadki Zoeva ...

sobota, 4 kwietnia 2015
Kochane!

Chciałyście zobaczyć, jak na ustach prezentują się nowe pomadki Zoeva, znalazłam w internecie zdjęcie i podrzucam, abyście mogły się z nimi zapoznać

Nowe pomadki Zoeva - zdjęcie zapożyczone z tej strony
Zostawiam Wam także nową gazetkę Lidla, w której miłośniczki biegania znajdą buty, ubrania potrzebne do uprawiania tego sportu, oprócz tego wiele ciekawych obniżek na np. kosmetyki Ziaja oraz modne, wiosenne ubrania.

Nowa gazetka Lidla

11 komentarzy:

  1. Na zdjęciach oczywiście wyglądają rewelacyjnie, cena nie jest zbyt wysoka, więc myślę, że z chęcią się skuszę. Zoeva to jednak solidna firma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nadal najbardziej robi na mnie wrazenie fioletowa )

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu rzucił mi się w oczy olej z marakui. Widziałam go na półce w sklepie i chyba mnie do siebie przekonał :D Może akurat będzie dobry do połączenia z białą glinką na twarz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pomadki wyglądają niesamowicie, chciałabym je mieć.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)