Zapowiedzi nowości Zoeva, Make Up Revolution, Catrice, Bourjois

środa, 11 marca 2015
Dzień dobry :)

Tak, jak to często u mnie bywa, do śniadanka chciałam Wam zaproponować przejrzenie nowości popularnych marek kosmetycznych, niektóre wyglądają imponująco i kuszą do zakupu. Gotowe? :)

Bourjois przygotowała dla nas nowe odcienie znanych kredek do ust Color Boost. Kredki są rewelacyjne i mają doskonałą trwałość. Uwielbiam je, środkowy odcień bardzo mi się spodobał.
Zoeva przygotowuje nową serię pędzli Bamboo. Ech, Zoevo nie nadążamy :)
Make Up Revolution przygotowała dwie nowe palety : "futrzaną" oraz "aksamitną".

Catrice ponownie reklamuje dwie swoje palety, ale ja jestem co do nich sceptycznie nastawiona po niezbyt udanej wersji Brights, o której pisałam na moim blogu.

To na tyle kuszenia. co Wam wpadło w oko? Mnie kredka do ust Bourjois :)
Miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. a mi pędzle i palety od MUR... ech... nie nadążam za tymi producentami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podoba się różowa paleta Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te nowe paletki Make Up Revolution mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tę paletę Matt z catrice zwrócę uwagę. Jeśli cienie bd dobrze się utrzymywaly, to będzie moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te nowości, wszystko kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie paletki zapowiadają się cudownie <3
    www.martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredkę kupiłam, raczej bym się zastanowiła nad zakupem drugiej, szybko schodzi, a miała być do 10 godzin na ustach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Color Boost się przyglądne bliżej :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)