Post pełen informacji o promocjach, zniżkach - Drogeria Natura, Hebe, Kors, nowości Zoeva

środa, 18 marca 2015
Dzień dobry!

Taki u mnie zwyczaj panuje, że do poranka informację o promocjach Wam serwuję :) Tak będzie i dzisiaj, a wieczorem tradycyjnie recenzja produktu albo opis najnowszego be Glossy. Zacznijmy zatem od licznych promocji :)



Całą gazetkę możecie obejrzeć tutaj...

Gazetka Biedronki musi być jeszcze raz, już kilka osób skusiłam na produkty z niej i są ogromnie zadowolone, dlatego raz jeszcze podrzucam tym, które nie widziały :)

Nowa gazetka Hebe z wieloma obniżkami

Hebe postanowił zadbać o nasze rzęsy i proponuje promocję -40% na tusze do rzęs

 
Drogeria Natura wypuściła nowe korektory do zadań specjalnych
W DN również puder i podkład Astor kupimy w tańszej cenie
Najnowszy Shinybox dotrze do nas pod szyldem "Viosennej metamorfozy"
Najnowsza kolekcja pędzli Zoeva Bamboo będzie wyglądać następująco (uff, nie kusi mnie ;))
Na stronie Douglas`a przy zakupie perfum tej marki (minimum 50 ml) otrzymamy torbę weekendową srebrną. Dopytałam o wymiary cuda i oto one : 36,5 cm(długość) x 19 cm (głębokość) x 23 cm (wysokość bez uszu). Nie wiem, czy jest jeszcze dostępna, ale daję znać:)

To na tyle :) Zapraszam wieczorem na kolejny wpis :)

6 komentarzy:

  1. Widziałam tę torbę MK w swoin douglasie,bo pronocja jest również stacjonarnie i jest obrzydliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ZOEVA MNIE WOŁA ! A JA MAM PUSTY PORTFEL ! :((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pędzle kuszą :) Kubki z Biedronki już mam są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)