Lakiery Wibo Glamour Sands - bajeczne i tanie plus niespodzianka ;)

środa, 18 marca 2015
Dobry wieczór 

Chciałam dzisiaj pokazać Wam dwa lakiery, które skradły me serce podczas promocji 2 za 1 w Rossmannie. Wybrałam wtedy między innymi te :

Szczególnie podoba mi się ten drugi, jest mniej oczywisty, jakby kameleon, trudny do opisania, a wygląda niesamowicie :) Róż wykorzystuję często do ubarwienia manicure. Oba lakiery są doskonałe, jeśli chodzi o aplikację. jeden raz i pokrycie totalne. Nosi się je wygodnie, nie przeszkadza mi zbytnio "piaskowa natura" tych emalii. Są bardzo trwałe, nie potrzeba nakładać na nie top coat`u. Zmywanie nie jest uciążliwe, co często ma miejsce w przypadku ozdobnych lakierów. Te zmywa się łatwo i nie niszczą płytki paznokcia. 
Uwielbiam je i chętnie poznam kolejne :) Za oba zapłaciłam wtedy bodajże 6 zł!
Lubicie piaskowe lakiery? :)

***

Mam dla Was jeszcze dwie super gazetki promocyjne, szczególnie ta z porządkowymi pomysłami od Biedronki jest warta uwagi. Warto się przyjrzeć pokryciu na pralkę, akcesoriom do prania i prasowania, sprzątania, super wieszakom zdobiącym np. kuchnię.

Porządki z Biedronką są super proste!

Macie u siebie Pepco? Strasznie spodobały mi się kubeczki i inne rzeczy z tego katalogu.
Jutro zapraszam na przegląd nowości, promocji oraz opis be Glossy :)

3 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)