Najnowsze kolekcje Zoeva, Artdeco, Make Up Revolution i promocje - limitka Essence :)

czwartek, 5 marca 2015
Dzień dobry :)

Tradycyjnie już, do śniadanka przygotowałam dla Was przegląd najnowszych promocji w drogeriach oraz co nieco o nowych wiosennych kolekcjach kosmetycznych. Zapraszam do oglądania :)

Limitowanka Essence Like An Unforgettable Kiss jest już dostępna w Superpharm. W moim niestety dostępne były zapachy oraz lakiery i pomadki. Zapach przyjemny, pomadki widziałam lepsze, lakiery urocze. Szukałam pędzla, ale bez skutku :(

Hebe zaprasza do zakupu perfum z 40% rabatem, ale uwaga dopytajcie na miejscu, bo niby mowa jest, że na wszystkie, a później się okazuje, że te z gazetki. Warto porozmawiać z konsultantką :)

Zostawiam Wam jeszcze wspomnianą gazetkę Hebe
Najnowsza oferta Hebe
 Przypominam Wam jeszcze o promocji na płatki kosmetyczne, artykuły do wyposażenia łazienki, które znajdziecie w Biedronce.
Super oferta promocyjna w Biedronce

The Body Shop proponuje zakup mini produktów, myjki oraz mydła w promocji 3 produkty w cenie 2.

Te zestawy rozświetlaczy Make Up Revolution ogromnie mi się spodobały...

Long Wear lipsticks od Artdeco również kuszą, ale na chwilę obecną denkuję...

Coś, co pamiętam z czasów studiów...zbierałam długo na moja wymarzoną paletkę - kasetkę z wymiennymi wkładami Artdeco. Takie kolory będą obowiązywać według Artdeco tej wiosny.

Trzy najnowsze pomadki Zoeva od lewej to kolory Cross my heart, One wish, Pop Stitch. Muszę przyznać, że miałabym kłopot z wyborem jednej... Piekne, niezwykłe, no i te eleganckie opakowania. Cudowności!

No dobrze, to na tyle, nie kuszę dłużej... :) Koniecznie dajcie znać, co Wam się spodobało. Mnie oczywiście pomadki Zoeva i zestaw rozświetlaczy MUR.
Miłego dnia, a wieczorkiem zapraszam na kolejną recenzję :)

4 komentarze:

  1. POmadki Zoeva wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko świetne, ostatnio mam ciągoty ogromne na zakupy kosmetyczne a mój portfel coraz chudszy :P ja ostatnio często coś kupuje w biedronce, bo przybyło fuuul kosmetyków w tym kolorówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej wpadły mi w oko pomadki Zoeva <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy producenci tak bardzo kuszą, a ja niedawno zrobiłam spore zakupy ! :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)