Pomadka Make Up Revolution, którą uwielbiam

czwartek, 29 stycznia 2015
Witajcie

Dzisiaj krótko, bo jestem od 4 rano na nogach i zwyczajnie marzę tylko o poduszce i kocyku. Ale najpierw herbatka i Wy...

Pomadka Make Up Revolution trafiła do mnie wraz z zakupami paletki Iconic oraz serduszkowego różu do policzków. Dobrałam ją ze względu na kolor i jak się okazało, była warta tego. Zapłaciłam za nią ok 4 zł i to były najlepiej wydane 4 zł kiedykolwiek. Pomadka jest idealna, ma piękny kolor, który przy kremie BB i tuszu do rzęs robi cały makijaż. Nie mam problemów z jej przemieszczaniem się, rozmazywaniem, gromadzeniem w zagłębieniach itp. Jest dosyć trwała i bardzo przyjemnie się ją nosi na sobie, bowiem nie ma "nieprzyjemnego zapachu". 

Kolor to jednak jej największa zaleta, a gdybyście szukały po nazwie to jest ona równie ciekawa : "scandalous shade", nieprawdaż, że frapująca ?:) 

Niestety swatcha nie mam, ale na ustach wygląda w zasadzie identycznie, jak na zdjęciu. Warto ją poznać podczas zakupów w sklepach online.

Zostawiam Wam także nowe gazetki

Biedronki, gdzie znajdziecie mnóstwo pomysłów na walentynkowe prezenty oraz super rozwiązania dla domowych majsterkowiczów. A oto ona...

Życzę Wam udanego wieczorku :)



28 komentarzy:

  1. Kolor rzeczywiście jest piękny i jak najbardziej odpowiedni dla mnie, bo takie kocham najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek niestety nie dla mnie ale korci mnie na zamówienie czegoś z MUR :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczyłam na zdjęcia na ustach...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna pomadka za świetną cenę, sama używam matowej wersji nude z której jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie zrobiłaś swatcha ale wygląda zachęcająco :)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor prezentuje się świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. odważny kolor ;) koniecznie pokaż go na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedną pomadkę nudziakową z Makeup Revolution. Nie szczególnie przypadła mi do gustu. Ta u Ciebie ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, tych pomadek jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ich różową szminkę i jest niestety straszna :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)