Kolejne obniżki w Drogerii Natura i Superpharm

czwartek, 22 stycznia 2015
Witajcie

Miał być wpis, ale biurokracja do pracy nie daje szans na przyjemności. W weekend wszystko uzupełnię :) A teraz szybki wpis z nowymi promocjami, które  ruszyły w Drogerii Natura oraz Superpharm

40 % zniżki na podkłady, bazy, pudry, róże i korektory zwłaszcza z Kobo kusi ! Promocja dotyczy także Maybelline, L`oreal, Bell, Pierre Rene.

Ruszyła także nowa gazetka ofertowa Drogerii Natura, którą obejrzycie tutaj...

Również w Superpharm znajdziemy ciekawe oferty promocyjne

Tak oto wyglądają najnowsze promocje, a ja w weekend zapraszam na wpis
 o boxach oraz ulubieńcach makijażowych.

16 komentarzy:

  1. Dzięki za cynk, przemyślę naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal na zakupowym odwyku, ale dzięki że zawsze na bieżąco informujesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się Wam na bieżąco dostarczać wiadomości :)

      Usuń
  3. Mam tę gazetkę z natury a nawet nie zauważyłam zniżki na podkłady : D

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam ostatnio w naturze, ale wiało pustkami :/ coraz mniej lubię tę drogerię :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)