Mój zapach na jesień i zimę...From Zara with Love

wtorek, 11 listopada 2014
Witajcie Kochane :)


Nie wiem, czy i Wy tak macie, że jesień i zimę kojarzycie z zapachem, który dociera do nas dzięki szalikom i apaszkom...Zawsze w tej porze roku nosiłam taki zapach, który miał w sobie chociaż odrobinę wanilii. Ostatnio, będąc na zakupach postanowiłam rozejrzeć się za czymś nowym. Zacumowałam w Zarze, dwadzieścia minut zachwycałam się ich zapachami i przypomniałam sobie, że kiedyś miałam jeden z nich i był trwały i bardzo mile go wspominam. Tym razem wybrałam zapach, który przypomina mi bardzo mocno Cacharel Amor Amor. 
Wypisz wymaluj identyczny ;) Otrzymujemy go w przeuroczym flakonie i super kartoniku, które są przepiękne. Zapach utrzymuje się bardzo długo, nie mam po nim bólu głowy, jak to ma miejsce w przypadku niektórych linii zapachowych. 
A oto on :

Za 60 ml zapachu zapłaciłam 59,90 zł 

Perfumy mają przepiękny flakon :) 

Polecam Wam sprawdzenie chociaż tego zapachu, bo może któraś z Was również zapała do niego taką miłością, jak ja :) 

A jakie Wy nosicie zapachy jesienią i zimą?:)

15 komentarzy:

  1. Aktualnie poszukuję swojego zapachu ;) muszę powąchać ten :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zwracałam uwagi na perfumy w Zarze, (wąchałam raz w Mohito, jeden zapach mi się podobał ale nie pamiętam dokładnej nazwy) :) Jak widać czas to zmienić, flakonik mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto się przy nich zatrzymać, bo są tanie i piękne.

      Usuń
  4. Na pewno sprawdzę :) Ja uwielbiam Black Amber z Zary :)
    http://www.deloean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię amor amor, aktualnie kupiłam lolitę lempicką:) kocham ją za zapach mojego szalika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny zapach - też się na niego skusiłam, tylko w mniejszej wersji z kulką. I już wiem, że lecę, pędzę po wersję Big !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo super, że ktoś go też poznał :) jest doskonały :)

      Usuń
  7. Ten zapach jest cudowny ;) właśnie skończył mi się flakonik i poszukuje nowego aczkolwiek w zarze nie można juz go kupić :( ktoś może wie gdzie dostane ten zapach ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli już nie wypróbuję? Szkoda. Jak będę w Zarze, to muszę się bliżej przyjrzeć tym zapachom. Może akurat? Szukam czegoś dla siebie i dla chłopaka na walentynki. Faworytem jest Dior Sauvage https://perfumy.pl/product-pol-4662-Dior-Sauvage-Eau-de-Parfum-woda-perfumowana-200-ml.html. On jest wielkim miłośnikiem perfum Hugo Bossa, ale myślę, że nadszedł czas na wypróbowanie nowego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)