Scottish Fine Soaps - Honey B - zestaw podróżny z TKmaxa :)

poniedziałek, 8 września 2014
Witajcie :)

Będąc na wakacjach we Wrocławiu skończył mi się mój żel do kąpieli, a że były to dwa ostatnie dni wyjazdu, nie chciałam kupować dużej butli, która później zawadzałaby mi w podróży powrotnej. Będąc w TKmaxie w Renomie, znalazłam przyjemnie wyglądający zestaw, który od razu przykuł moją uwagę. 

Ta bardzo ładna kosmetyczka zawierała 3 mini produkty Scottish Fine Soaps 

Wśród nich znajdowały się : żel do kąpieli / pod prysznic (50 ml), szampon
 (50 ml), balsam do ciała (50 ml).  Za zestaw zapłaciłam 14 zł :) Stwierdziłam, że już sama kosmetyczka tak mi się podoba, że warto zapłacić za nią te pieniążki :) 
Produkty pachniały oszałamiająco. Totalny miodzik :) Jeśli chodzi o jakość, myślę, że mogę im postawić wysoką 5! Super wydajne, pięknie pachniały, żel tworzył super pianę, szampon doskonale oczyszczał włosy i ułatwiał rozczesywanie. Balsam do ciała to już totalna miodowa uczta ;) 


Ciekawi mnie,czy znacie te produkty i czy wiecie, gdzie można je kupić? 
W TKMaxie nie znalazłam ich w większych pojemnościach.

10 komentarzy:

  1. Fajne te miniaturki ale pewnie nie są łatwo dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. często widuje ich produkty właśnie w TK Maxie , ale poza tym jakoś nie miałam okazji ich wynaleźć (mimo że mieszkam w UK, blisko Szkocji ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Jestem z Wrocławia to mogę z łatwością skoczyć do tkmax, a jak będę gdzieś wyjeżdżać to swietnie taki zestaw by mi się sprawdzil! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak następnym razem odwiedzę Wrocław, umawiamy się na spotkanie ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że tak ciężko je dostać :( Na podróż w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)