Targi LNE &SPA w Krakowie,j relacja z jesiennej ich 28 edycji

piątek, 4 kwietnia 2014
Jutro skoro świt wyruszam do Krakowa, aby pojawić się na targach kosmetycznych LNE&SPA. Mam określone rzeczy, po które jadę, a później pozwiedzam Kraków i zrobię jakieś wiosenne zdjęcia. Dzisiaj chciałam Wam przybliżyć, jak takie targi wyglądają i pokazać kilka zdjęć z poprzedniej edycji, która odbyła się jesienią. Zapraszam do obejrzenia zdjęć. A może któraś z Was wybiera się na targi do Krakowa?

 Plakat zapraszający na targi i kongres podczas 28 edycji

Stoisko Organique 

 Ile tutaj cudowności...

W trakcie targów można skorzystać z licznych promocji i zniżek 

Przedstawicie firm kosmetycznych prezentują najnowsze kosmetyki i trendy w makijażu

Na tym stoisku najbardziej kusiły cienie mineralne, ale byłam twarda :)

Stoisko Etre Belle, na którym poczyniłam niemałe zakupy 

Jedno z najpiękniejszych stoisk, Bikor ! Jutro zatrzymam się tam na dłużej ;)

Kultowa Ziemia Egipska od Bikoru 

Zestawy cieni Bikor 


Akcesoria i pędzle Bikor

Królestwo cieni marki Bikor

Pędzle Maestro w ilości, która maniaczki pędzli przyprawia o zawrót głowy

Pędzli jest do wyboru, do koloru 

Tak wyglądają, w dużym skrócie targi LNE & SPA w Krakowie. Jutrzejsze będą moimi trzecimi. Lubię tę atmosferę, ciekawe promocje, super zakupy, które można tam poczynić. W jednym z wpisów pokażę Wam, co kupiłam podczas tamtych targów, a jutro obiecuję zrobić więcej zdjęć i przedstawić Wam  relację.




8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda mi się zajrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak tam asortyment/ceny. Szczególnie interesują mnie lakiery i pędzle. Ja dzisiaj już nie zdążę, ale mogę wybrać się jutro.

      Usuń
    2. ja dorwałam pędzle, które mnie interesowały. Lakierów mnóstwo, ale ja nie brałam, bo mam nadmiar;)

      Usuń
  2. Nie wybieram się niestety, ale z chęcią przeczytam o Twoich wrażeniach, bo ze zdjęć wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opiszę wrażenia i pokażę zakupy, bo niestety narzeczony zapomniał o aparacie ! wściekłość osiągnęła poziom maksymalny :D

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)