Super promocja w Paese

poniedziałek, 4 listopada 2013

Czujecie się skuszone? ;)

8 komentarzy:

  1. Kto wie może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zastanowię, bo mam w zapasie dwa podkłady, więc co za dużo... ;)

      Usuń
  2. Oj niestety nie jestem na kupnie podkładu, a szkoda bo uwielbiam Paese :(

    OdpowiedzUsuń
  3. gdyby nie to, że w kosmetyczce mam 2 nowe podkłady z pewnością bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nic nie miałam z PAese, kusi mnie puder ryżowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paese uwielbiam, mam wiele ich produktów i jestem z nich ogromnie zadowolona:)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)