Setny wpis na blogu i ciekawe kosmetyki za 4 zł z F&F :)

środa, 4 września 2013
Ta dam, dzisiaj ukazuje się mój setny wpis na blogu. Wiem, wiem, mam opóźnienia, ale cały czas sobie obiecuję, że się poprawię. Tak więc dzisiaj chciałam zaprezentować Wam kilka kosmetyków, które kupiłam przy okazji zakupów weekendowych w Tesco. Szafa wyglądała jak pobojowisko, ale nic dziwnego, wszystkie kosmetyki znajdujące się w niej były po 4 zł. Szperałam, szukałam i znalazłam te nienaruszone, a oto i one :

Wybrałam dwie rzeczy do ust i dwie do oczu ;)

Paletka trzech cieni do powiek, jeden naturalny, dwa ciemniejsze (szary i grafitowy)

Kredka do oczu, a`la Jumbo z Sephory w odcieniu Gold Coast, piękny złoty odcień. Trwałość niesamowita. Jest doskonała. Szkoda, że nie wzięłam drugiej w odcieniu butelkowej zieleni.

A oto i ona w pełnej okazałości ;)

Pomadka w odcieniu Vamp, chociaż nazwa zupełnie nie pasuje do koloru ;)

Tu prezentuje się jako ciemny brąz, ale na ustach wygląda ładnie i naturalnie, ma delikatny połysk.

Pomadka w kredce, czyli hit ostatnich miesięcy. Piękny odcień, szczególnie na okres jesienny ;)

***

Tak oto, za 16 zł mam paletkę cieni, pomadkę, pomadkę w kredce i kredkę do oczu o niezwykłej trwałości. Jeśli natraficie na tę promocję u Was, zerknijcie, bo myślę, że warto :) 

8 komentarzy:

  1. ja czuję się w pełni usatysfakcjonwana. super jakość, niesamowita pigmentacja cieni, nawilżająca pomadka. bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozejrzę się za jakąś pomadką bo z F&F jeszcze żadnej nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówię Ci warto :) ja też sądziłam, że będę niezadowolona, a tu niespodzianka:)

      Usuń
  3. Wow, 4 złote! Ale super :) Musze zajrzeć niedługo do tesco i f&f ;) Mam kilka pomadek i róż i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cena jest rewelacyjna i zachęcająca :) warto się przejść :)

      Usuń
  4. wooow za 4 zł? dlaczego w moim tesco nie ma kolorówki?! :P jeszcze nic nie miałam okazji testować kosmetyków z F&F, chyba muszę coś wreszcie ich kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też byłam zdzwiona, co prawda, trzeba tam było mieć ogromne pokłady cierpliwości, aby znaleźć nieużywane kosmetyki, ale było warto;)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)