Kolejne zaległości - łupy z promocji w Sephorze (40% wymiana stare na nowe ))

czwartek, 4 lipca 2013
Ależ zaległości...dzisiaj dowiedziałam się, że w Sephorze już szaleje kolejna promocja (nawet do 70% zniżek), a ja jeszcze nie opisałam, co kupiłam podczas poprzedniej :) Ale dzisiaj zaczynamy nadrabianie zaległości i przeszukiwanie katalogów ze zdjęciami...


Podczas tej promocji postawiłam na cienio-linery z nowej kolekcji, nowe cienie, które można wkomponować i nosić w paletce. 


Postawiłam na odcień Rock the runaway - numer 51 w bardzo ciekawym i trudnym do opisania kolorze


Na powiece jest niby fioletem, ale nie do końca...zdecydowanie nie potrafię sprecyzować, jaki to kolor, no i dlatego tak mnie frapuje ;)


Z cienio - linerów wybrałam dwa, o których marzyłam od dawna...


Jeden to magnetyczny fiolet, a drugi piękny niebieski, chabrowy...


I jak Wam się podobają? :) Moim zdaniem w sam raz na lato... delikatna kreska, tusz do rzęs i w drogę ;)


Gratis otrzymałam m.in. próbkę J`adore Dior. Z chęcią zabiorę na wyjazd :)

A co piszczy w nowej promocji Sephory? Obowiązuje od 2 do 29 lipca, chociaż jeśli chodzi o niektóre rzeczy, już ich nie ma...

Po więcej szczegółów zapraszam tutaj...





6 komentarzy:

  1. Zapraszam na spotkanie blogerek w Częstochowie ;)
    http://marharitta.blogspot.com/2013/07/spotkanie-blogerek-w-czestochowie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten zapach J'adore ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)