Małe, wymarzone zamówienie z Sephory

poniedziałek, 8 kwietnia 2019
Dzień dobry

Dzisiaj zajrzymy do mojego świeżego zamówienia z Sephory, które dotarło do mnie w minionym tygodniu. Postanowiłam skorzystać z 20% zniżki w aplikacji Sephora i kupić coś, o czym marzyłam od dawna...


W tradycyjnym opakowaniu, jakie można wybrać w sklepie online, znalazłam rzecz, którą zamówiłam i próbki, które dobrałam podczas składania zamówienia. 




Z próbek wybrałam: nowości My Clarins, a mianowicie krem oraz żel do mycia twarzy, miniaturę pudru Sephora i próbki zapachu Gucci. Gwiazdą zakupów jest jednak paleta, o której marzyłam od dawna... Sunset Palette od Natashy Denona. 


Cena regularna tego cudeńka powala, bo 489 zł to sporo, ale już 20% rabatu dla miłośniczki palet potrafi przekonać do zakupu, zwłaszcza, gdy dostałam małe wyrównanie :) 


Matowe i metaliczne wykończenia zainspirowane kolorami zachodzącego słońca. Paleta cieni do powiek, którą wykonasz każdy makijaż. Wysoka pigmentacja i trwałość cieni są gwarancją makijażu utrzymującego się wiele godzin. Matowe, duochromowe, metaliczne i intensywnie błyszczące wykończenia. Kombinacja ciepłych bronzów, palonej pomarańczy, czerwieni, złota i żółych odcieni.
Na recenzję palety zapraszam za jakiś czas, kiedy już potestuję ją dokładnie i będę wiedziała, co o niej myślę. Znacie tę paletę? A może jest już u Was dłużej?

8 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)