Deborah Milano - perełki marki / promocja Rossmann -55%

sobota, 20 kwietnia 2019
Dzień dobry

Promocja w Rossmannie rozpoczęła się na dobre. Wiele z nas rozsądnie podchodzi do tej okazji cenowej, przygotowuje listę kosmetyków do zakupu, przegląda opinie, sprawdza, co inne konsumentki sądzą o danym produkcie. Dzisiaj opowiem Wam o kilku perełkach od marki Deborah Milano, która na dobre zadomowiła się w Rossmannie. Warto zajrzeć do szafy z tymi właśnie kosmetykami, bo ciężko znaleźć je online, a tu mamy zniżkę -55% ! Zobaczcie, które z kosmetyków Deborah Milano pokochałam...

Mam nadzieję, że i Wy chętnie poznacie kosmetyki, o których nie mówi się tak dużo, jak o innych markach, a szkoda, bo w asortymencie Deborah znajduje się wiele fantastycznych kosmetyków.





Podkład 24 Ore Extra Cover - mam go w odcieniu 00

Na Wizażu przeczytamy "Ten wyjątkowy uniwersalny podkład i korektor wzbogacony jest w pigmenty poddane obróbce silikonem, które rozpływają się w skórze, minimalizując skazy i zmniejszając efekt ciemnych kręgów, blizn. Ponadto wyrównuje koloryt skóry i delikatne zmarszczki. Rezultatem jest godna pozazdroszczenia cera z bez niedoskonałości! Skonstruowane z elastomerów silikonowych, pigmentów poddanych obróbce powierzchniowej i mikronizowanego wosku, wyjątkowo trwałe wykończenie przywraca aksamitną fakturę skórze. Składniki aktywne obejmują minimalizator porów i absorbery oleju ze skóry, które w sposób widoczny zmniejszają pory i wchłaniają nadmiar sebum, wraz z filtrem przeciwsłonecznym SPF20 i anty-zanieczyszczeniami, aby zapewnić codzienną ochronę przed słońcem i smogiem. Ciekła konsystencja jest cudownie wygodna od pierwszego zastosowania, łatwo się unosi i łatwo miesza. Innowacyjny aplikator ułatwia używanie obu produktów; zarówno podkładu, jak i korektora. Zaokrąglona końcówka jest idealna do niewielkich poprawek i do usuwania miejscowych niedoskonałości, podczas gdy płaska strona ułatwia nakładanie podkładu. Produkt pasuje do wszystkich rodzajów skóry. Delikatnie pachnący."

Mam swój ukochany podkład, ale odkąd zaczęłam stosować ten kosmetyk, coraz częściej zapominam o moim dotychczasowym ulubieńcu. Uwielbiam go za to, jak wygląda moja buzia z jedną warstwą podkładu. To faktycznie "Photoshop w płynie"

Kosmetyk mnie nie zapchał, nie ściera się w ciągu dnia. Wygląda fantastycznie aż do późnych godzin wieczornych. Jestem nim zachwycona.


Róż do policzków to w moim makijażu totalny must have! Polubiłam się z taką pięknością od marki Deborah Milano. Jest to róż z linii Formula Pura, którą wyróżniają eleganckie, białe opakowania. Kosmetyki z tej linii wyróżnia fakt, że nie posiadają parabenów, silikonów i sztucznych barwników. Są naturalne. Róż aplikuję w niewielkiej ilości i jak do tej pory, jeszcze mnie nie zawiódł. 


Zwykle cenię sobie maskary z silikonowymi szczoteczkami, w przypadku 24 Ore Instant Maxi Volume zachwyciłam się ogromną, tradycyjną szczoteczką, która sprawia, że moje rzęsy są wydłużone, pogrubione, rozdzielone i po prostu piękne! Tusz nie osypuje się, nie rozmazuje, nie tworzy efektu pandy. Jest doskonały!


Czas na rozświetlenie, a tu polubiłam się z rozświetlaczem w kremie z serii Secrets of Strobing. Rozświetlacz do twarzy. Posiada delikatną, kremową konsystencję, która gładko i bezproblemowo aplikuje się na skórę. Doskonale sprawdzi się do modelowania twarzy metodą strobingu. Jednocześnie może być stosowany jak normalny rozświetlacz. Zawiera rozświetlające perełki, które wydobywają ze skóry jej naturalny blask. Po zastosowaniu cera zyskuje zdrowego blasku.
  • Rozświetlacz do twarzy.
  • Posiada kremową formułę.
  • Idealny do metody strobingu.
  • Zapewnia łatwą i bezproblemową aplikację.
Aplikuję go opuszkami palców. Podoba mi się efekt, jaki zapewnia. Często mieszam go z podkładem matującym i uzyskuję ciekawie wyglądający, rozświetlający produkt. 


FLUID VELVET MATT marki DEBORAH MILANO. Matowa pomadka w płynie. Hipoalergiczna formuła została wzbogacona o specjalne, ułatwiające aplikację polimery. Zawiera również olejki eteryczne, które gwarantują długotrwały efekt oraz zapobiegają rozmazywaniu się produktu. Ponadto, nawilżają i zmiękczają skórę warg. Kosmetyk nie zawiera parabenów. Dostępny w wielu wariantach kolorystycznych.
  • Pomadka w płynie.
  • Pozostawia matowe wykończenie.
  • Gwarantuje bezproblemową aplikację.
  • Hipoalergiczna formuła nie zawiera parabenów.
Mój odcień to 13. Na ustach utrzymuje się długo, jest bardzo komfortowa w noszeniu i zachwyca kolorami. Z chęcią skuszę się na kolejny odcień.


Cienie do powiek Ombretto Trio Hi -Tech - posiadam zestaw 03, który jest idealny, gdy nie mam czasu na długie siedzenie przed lustrem. Spryskuję pędzelek z cieniem Fix Plusem i aplikuję na powiekę, wyglądają przepięknie! 


Do wzmocnienia efektu, przyciemniam linię rzęs kredką do oczu 2 in 1 Gel Kajal&Eyeliner w odcieniu 12, idealnie miękka, nie podrażnia wrażliwych okolic oczu. Poluję teraz na odcień turkusowy, który będzie idealny na lato.

Kosmetyki Deborah Milano zdecydowanie są moim ostatnim odkryciem! Mam nadzieję, że każdy z Was znalazł coś dla siebie. Koniecznie zerknijcie do szaf Deborah Milano, bo może i Wy znajdziecie swoje perełki. A może już jakieś możecie polecić?


2 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)