Zakupy z promocji 2+2 w Rossmannie - włosy

środa, 27 marca 2019
Witam serdecznie

W dniach 8 - 19 marca mogliśmy skorzystać z kolejnej promocji w Rossmannie. Tym razem dzięki zakupom możemy taniej kupić produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów. Co kupiłam? Co wpadło do mojego koszyka?


Postanowiłam wypróbować kosmetyki, które do tej pory omijałam podczas zakupów w Rossmannie, ze względu na ich dosyć wysoką cenę. Każdy z nich kosztował ok. 39 zł, więc nie jest to mała kwota. Tym razem zapłaciłam za dwa z nich, a dwa otrzymałam za darmo. 


Kupiłam:

Biopoint Personal Extreme Repair, to odbudowująca maska do włosów zniszczonych i bardzo zniszczonych. To ekskluzywna kuracja, która odżywia i wzmacnia włosy. W rezultacie włosy odzyskują miękkość i jedwabistość, są łatwe do rozczesywania. Sekret Biopointa to zaawansowana technologia oparta na: 

  • proteinach zboża o niskiej masie cząsteczkowej, które wnikają we włókno włosa, wzmacniając go od wewnątrz,
  • hydrolizowanej keratynie o średniej masie cząsteczkowej, która działa na powierzchni włosów, nadając im efekt pełności,
  • ceramidach, które sprawiają, że włosy są gładkie i spoiste.
 Brazilian Keratin Smooth OGX - szampon - Kuszące połączenie odżywczego olejku kokosowego oraz keratyny doskonale wzmacnia i odżywia włosy. Dodatkowo olejek z owoców awokado i masło kakaowe wygładzają strukturę włosów oraz dodają im zdrowego blasku. Po użyciu szamponu zastosuj odżywkę z tej samej serii, która naturalnie zmiękczy włosy. Oparty na bazie organicznych składników aktywnych. NIE zawiera siarczanów i sztucznych zmiękczaczy!


Maska piękna do włosów Biopoint Personal Orovivo, to ekskluzywna kuracja piękna dla każdego rodzaju włosów.


W rezultacie stosowania włosy są niezwykle lekkie, jedwabiste i błyszczące. Sekret Biopointa, to trzy organiczne oleje w formule:
  • olej arganowy, bogaty w witaminę E, wzmacnia włosy, pozostawia je wyjątkowo lekkie i niezwykle jedwabiste,
  • olej z cibory pozostawia włosy miękkie i gęste, jedwabiste i gładkie,
  • olej lniany zmiękcza i wygładza.

Zachwycający zapach z nutą ambry i wanilii przeniesie Cię do fascynującego świata orientalnych perfum.

Dla mamy kupiłam maskarę do włosów. Maskara do włosów SYOSS ciemny brąz z precyzyjnym aplikatorem w formie szczoteczki, by pokryć siwe pasma włosów i odrosty! Kolor zmywalny - trwały do 1 mycia szamponem. 


To już wszystkie nowości z tej promocji w Rossmannie. Szkoda, że akcja jest jednorazowa, bo z chęcią kupiłabym jeszcze piankę, lakier i mgiełkę do włosów.
Skusiliście się na coś z tej promocji? Co wpadło do Waszego koszyka?

2 komentarze:

  1. Tym razem nie skorzystałam z promocji, choć wahałam się nad zakupem wszystkich masek Garniera(banan, papaja, goji) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna promocja. Fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)