Smakowite nowości z Lidl`a - pielęgnacja twarzy

środa, 20 marca 2019
Dzień dobry

W tym miesiącu Instagram i blogi opanowało wiele nowości, ale chyba o tej słyszał każdy z nas. Nie dość, że wizualnie piękne, to jeszcze były dostępne w super ofercie promocyjnej. 



Mowa o linii Food For Skin przygotowanej przez markę Cien, dostępną wyłącznie w Lidlu. Marka przygotowała szeroką ofertę produktów. Można było je nabyć z 50% zniżką. Wszystkie są Vegan Friendly i są stworzone w przynajmniej 90% ze składników pochodzenia naturalnego. Nie zastanawiałam się długo i kupiłam:

- żel do mycia twarzy - wygładzenie z kokosem. Przeznaczony dla skóry normalnej, mieszanej i tłustej. 
- dla mamy kupiłam mleczko 3 w 1 do demakijażu twarzy, oczu i ust. Łagodzenie z czarną porzeczką. 
- do kompletu dobrałam mamie krem na dzień do twarzy - przeciwzmarszczkowy, odmłodzenie z dziką różą. Jest przeznaczony do skóry z oznakami starzenia. 
- żel do mycia twarzy - oczyszczenie z pigwą, do skóry suchej i wrażliwej.  
- uwielbiam płyny micelarne do zmywania makijażu, więc wybrałam płyn micelarny 3 w 1, odświeżenie z goździkiem. 

Za całość zapłaciłam około 15 - 17 zł, więc tanio, ale czy kosmetyki spiszą się dobrze w pielęgnacji twarzy? Na chwilę obecną testuję zielony żel do mycia twarzy i jest w porządku, dobrze oczyszcza skórę, sprawia, że jest ona rozświetlona i przygotowana na przyjęcie dalszej pielęgnacji. Mama jest zadowolona zarówno z kremu, jak i mleczka do demakijażu. Kosmetyki są przyjemne, dobrze się spisują w roli, do której są przeznaczone. Nie podrażniają. Muszę przyznać, że w ofercie Lidl`owskich kosmetyków zdarzyło mi się znaleźć wiele perełek. Może i w tym przypadku tak się stanie.

Znacie te kosmetyki? Skusiłyście się na nie?

4 komentarze:

  1. Też się skusiłam na kilka produktów z ich oferty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Lidl mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tej serii kosmetyków. Jakoś nie mam zaufania do takich marek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam je tylko z blogów i instagrama, sama niestety nie mam w pobliżu Lidla :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)