Zadbajmy o nasz uśmiech - produkty Mohani

poniedziałek, 14 stycznia 2019
Dzień dobry

Dzisiaj nieco odmienny temat, opowiem Wam o 3 produktach, jakie dostałam do testów od sklepu Helfy.pl. Są to dwa kosmetyki do pielęgnacji jamy ustnej oraz jedno akcesorium. Na początku przedstawię Wam opis każdego z produktów przedstawiony na stronie Helfy.pl,  a potem opowiem o moich wrażeniach ze stosowania ich.


W przesyłce znalazłam: wybielającą pastę do zębów z aktywnym węglem, proszek wybielający do zębów z aktywnym węglem Mohani Smile oraz bambusową szczoteczkę do zębów. 




Produkty wyglądają tak pięknie, że stwierdzam, że w prostocie ich urok. Zwykłe, tekturowe, pochodzące z recyclingu opakowania zewnętrzne, kosmetyki umieszczone w opakowaniach z delikatnym logo, prostymi czcionkami i nie rzucającą się w oczy kolorystyką. 


Zaczynamy od naturalnej szczoteczki bambusowej - włosie średnie.


Naturalna szczoteczka do zębów wykonana z bambusa i nylonowego włosia, wolnego od BPA. Doskonale czyści zęby, nie uszkadzając przy tym szkliwa. Usuwa osad i zanieczyszczenia, pozostawia zęby czyste i lśniące. Szczoteczka jest bezpieczna dla zębów i dziąseł, zapobiega rozwojowi bakterii w jamie ustnej, a przy tym nie rysuje szkliwa i nie podrażnia dziąseł. Pudełko zostało wykonane z surowca pochodzącego z recyklingu. Wersja kolorystyczna: naturalna. Włosie średnie. Rączka wykonana z bambusa, nylonowe włosie bez BPA. Za szczoteczkę zapłacimy 14 zł. 
Przechowywanie: w suchym, przewiewnym miejscu. Unikaj pozostawiania w kubku.

Ze szczoteczki korzystamy jak z tradycyjnych szczotek dostępnych w drogeriach. Należy zmoczyć włosie szczoteczki, nałożyć na nie odrobinę pasty, a następnie wyszczotkować zęby. Po użyciu należy dokładnie wypłukać włosie pod ciepłą wodą. 


Dawno żaden produkt mnie tak nie intrygował. Z ochotą przystąpiłam do testowania tejże szczoteczki. Co mogę o niej powiedzieć? Jest niezwykle przyjemna w dotyku, przez co delikatna dla zębów oraz dziąseł, które obecnie mam bardzo wrażliwe, bo miałam wycinany fragment dziąsła ze względu na leczenie 6:(Jestem nią zachwycona. W żaden sposób nie spowodowała krwawienia z dziąseł. Włosie szczoteczki nie posiada żadnych wypustek, a mimo to genialnie czyści i dociera do zakamarków, dzięki swoim niewielkim rozmiarom. Co z zapachem? Mnie w żaden sposób nie przeszkadza. Lubię zapach drewna, więc i w tym przypadku nie miałam z tym problemu. Po jakimś czasie jest on już niewyczuwalny.

Czas na coś, co zastosujemy do szczoteczki, aby oczyścić nasze zęby...


Wybielająca pasta do zębów z aktywnym węglem Mohani Smile kosztuje 22,90 zł, więc sporo w porównaniu z tradycyjnymi pastami, które kupimy nawet za 4-5 zł. Co o niej wiemy?

Mohani Smile - Twój sposób na białe zęby
Dbając o piękny uśmiech, postaw na naturalnie skuteczne, bezpieczne rozwiązania. Zmień pastę do zębów na naturalną, wybielajacą pastę Mohani Smile na bazie certyfikowanego węgla aktywnego i pokaż światu swój biały, zdrowy uśmiech - #MOHANISMILE :)

Wybielająca moc węgla aktywnego
Od wieków ceniony za właściwości detoksykujące, węgiel aktywny z łupin kokosa skutecznie oczyszcza powierzchnię szkliwa, usuwając uporczywe przebarwienia z kawy, herbaty czy nikotyny. Pomaga wybielić zęby, nie powodując ich nadwrażliwości.
Pamiętaj - sam węgiel to nie wszystko!  Pasta do zębów Mohani Smile została wzbogacona ksylitolem, wykazującym działanie przeciwpróchnicze, a także stewią, która redukuje powstawanie płytki nazębnej. Unikalna kompozycja olejków eterycznych z mięty pieprzowej i drzewka herbacianego oraz ekstraktu z goździka działa przeciwbakteryjnie i, co potwierdza 100% badanych, zapewnia mocne odświeżenie oddechu na długi czas*. Dodatkowo zawiera ekstrakt z czarnej porzeczki, bogaty w witaminę C i sole mineralne.
Bez SLS - pasta do zębów Mohani Smile zawiera delikatny środek pieniący pochodzenia roślinnego.

Skuteczność potwierdzona przez lekarza stomatologa.

Bez fluoru  /  bez cukru  /  bez syntetycznych słodzików / bez SLS


CERTYFIKOWANY WĘGIEL AKTYWNY Z ŁUPIN KOKOSA
Skutecznie i bezpiecznie oczyszcza powierzchnię szkliwa. Usuwa nawet najbardziej uporczywe przebarwienia, np. z kawy, herbaty, czerwonego wina czy nikotyny. Działa wybielająco i detoksykująco.

KSYLITOL - Posiada działanie przeciwpróchnicze i korzystnie wpływa na mineralizacje szkliwa. Likwiduje niemiły zapach z ust i ma działanie odświeżające.
STEWIA - Zmniejsza podatność na powstawanie płytki nazębnej i przywraca właściwą równowagę kwasowo-zasadową w jamie ustnej.
OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO - Działa antybakteryjnie, antywirusowo i przeciwzapalnie oraz ułatwia gojenie ran. 
OLEJEK Z MIĘTY PIEPRZOWEJ - Nadaje paście przyjemny, miętowy, chłodzący smak i zapach. Ma działanie przeciwzapalne i zmniejsza obrzęki.
EKSTRAKT Z GOŹDZIKA - Wykazuje działanie antyoksydacyjne, przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze. Działa odświeżająco.
EKSTRAKT Z CZARNEJ PORZECZKI - Bogaty w witaminę C oraz sole mineralne. Wspomaga usuwanie nalotu.




Obawiałam się stosowania tej pasty, bo jednak przyzwyczaiłam się do białych past. Stresowałam się, że jakiś fragment zostanie i będę straszyć ciemnymi zębami;) Nic bardziej mylnego. Pasta fantastycznie oczyszcza zęby, a po wypłukaniu nie zostaje żaden ciemny osad. Polubiłam się z nią. Nie dość, że super radzi sobie z przebarwieniami z herbaty, kawy, to jeszcze sprawia, że czuję, że mój oddech jest niesamowicie świeży. Pomogła mi także podczas dochodzenia do siebie po leczeniu zębów, miałam wrażenie, że faktycznie pomaga z gojeniem się ran, tak jak to miało miejsce u mnie, z wyciętym fragmentem dziąsła. Jestem na ogromne tak!
 
Czas na ostatni produkt, który dzisiaj Wam przedstawię. 


Proszek wybielający do zębów z aktywnym węglem Mohani Smile. Zapłacimy za niego aż 59,90 zł. Co wiemy o proszku?

Mohani Smile - Twój naturalny sposób na białe zęby
Dbając o piękny uśmiech, postaw na sprawdzone, bezpieczne rozwiązania.
Odkryj nowość w Helfy - w 100% naturalny proszek wybielający Mohani Smile na bazie certyfikowanego węgla aktywnego z łupin kokosa.


Wybielanie węglem? Naturalnie!

Węgiel aktywny skutecznie i delikatnie oczyszcza powierzchnię szkliwa, usuwając nawet najbardziej uporczywe przebarwienia z kawy, herbaty czy nikotyny. Pomaga wybielić zęby, nie powodując ich nadwrażliwości. Proszek do zębów Mohani Smile dodatkowo zawiera glinkę bentonitową, bogatą w krzemiany i związki magnezu, która remineralizuje i wzmacnia szkliwo zębów. Wzbogacony ekstraktami z goździka i mięty, które działają antyseptycznie, zapobiegając stanom zapalnym jamy ustnej oraz ekstraktem z aloesu, który wpływa kojąco na dziąsła.
Działanie potwierdzone przez lekarza stomatologa.

100% naturalny  /  bez fluoru  /  bez cukru  /  bez syntetycznych słodzików



CERTYFIKOWANY WĘGIEL AKTYWNY Z ŁUPIN KOKOSA
Skutecznie i bezpiecznie oczyszcza powierzchnię szkliwa. Usuwa nawet najbardziej uporczywe przebarwienia, np. z kawy, herbaty, czerwonego wina czy nikotyny. Działa wybielająco i detoksykująco.

GLINKA BENTONITOWA - Remineralizuje i wzmacnia szkliwo zębów.
EKSTRAKTY Z GOŹDZIKA I MIĘTY - Działają antyseptycznie i zapobiegają stanom zapalnym jamy ustnej. Odświeżają oddech, zapewniając komfortowe uczucie czystości.
EKSTRAKT Z ALOESU - Działa kojąco i przyspiesza regenerację dziąseł.


Jak korzystać z proszku do wybielania od Mohani?

  1. Zwilż szczoteczkę do zębów i nanieś na nią niewielką ilość proszku
  2. Delikatnie szczotkuj zęby przez ok. 2 minuty
  3. Wypłucz dokładnie jamę ustną wodą
  4. Umyj zęby ulubioną pastą
Stosuj dwa razy dziennie przez 14 dni.

Byłam ciekawa, czy polubię się z tym cudem. Jest z nim nieco zachodu, jeśli chodzi o stosowanie, a wiadomo, że rano każda minuta jest na wagę złota. Zabrałam się za testowanie tego produktu podczas przerwy świątecznej i ... przepadłam. Moje zęby są oczyszczone, a oddech odświeżony.  Odszczekuję, że trzeba lubić taki sposób zabawy z produktami do wybielania zębów.  Moim zdaniem warto, bo po dwóch tygodniach zauważyłam, że moje zęby są faktycznie bielsze. Super! Myślę, że to trio na dłużej u mnie zagości. Bardzo dziękuję marce Mohani i sklepowi Helfy.pl za możliwość przetestowania tego zestawu do wybielania zębów. 


3 komentarze:

  1. U nie wiele takich produktów powoduje niestety nadwrażliwość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty mają świetny design ;-) Prosty, przywołujący naturalne klimaty ;-) A właściwości węgla są coraz bardziej rozpowszechniane i doceniane:-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)