Kolejny super dodatek w gazecie

poniedziałek, 28 stycznia 2019
Kochani

W styczniu pisałam już o dwóch dodatkach do magazynów, które warto kupić w tym miesiącu. Tym razem pojawił się jednak jeszcze jeden ciekawy prezent, który od razu powędrował do mojego koszyka podczas zakupów. 


Mowa o magazynie Glamour, który kosztuje 9,99 zł za magazyn wraz z pomadką od Bell.




Pomadka pochodzi z linii Hypoallergenic.  Jest to pomadka do ust kremowa wyróżnia się aksamitną konsystencją oraz intensywnie kryjącym kolorem. Efektownie wykańcza makijaż. Bardzo łatwo się aplikuje – równomiernie i gładko. Zalecana dla osób o cerze wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Pomadka nie tylko upiększa, ale również nawilża usta, pielęgnuje i nabłyszcza.
W gazecie znalazłam odcień 21, mocniejszy, idealny na obecną porę roku. Od razu przypadł mi do gustu. Super dla osób, które nie znoszą matowych pomadek, tak, jak ja. Zapewnia mi piękny kolor oraz komfort noszenia. Polecam sięgnąć po ten numer Glamour. 

Upolowaliście ten numer Glamour?

7 komentarzy:

  1. Czerwień :) uwielbiam pomadki, tej jeszcze nie miałam ale nigdy nic nie wiadomo :) Piękny blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny dodatek do fajnej gazety ;) Zawsze miło jest dostać w prezencie nową pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze dodatki są w Zwierciadle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna jest ta pomadka musze dac znac mojej mamie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sporo pomadek, więc tym razem się nie skusiłam.. ale dodatek super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie przepadam za kosmetykami bell.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój kolor pomadki ale myślę, że wielu osobom się spodoba.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)