Darmowa pomadka MAC już u mnie + haul

piątek, 18 stycznia 2019
Witam serdecznie

Jakiś czas temu informowałam Was o promocji, jaka miała miejsce w sklepie MAC online. Otóż, do dwóch dowolnych produktów można było otrzymać darmową pomadkę. Postanowiłam skorzystać z tejże promocji, bo i tak miałam dwa maleństwa na liście zakupowej, a taki argument w postaci super gratisu przekonał mnie do reszty. 




Od dawna chodziły za mną dwa pigmenty w mini rozmiarach, bo większych nie sposób zużyć. Zastanawiałam się jednak, czy przy tych minisach, gratis również będzie obowiązywać, ale jak się okazało, niepotrzebnie się głowiłam, bo po dodaniu dwóch produktów (nieważne jakich) w koszyku znalazłam pomadkę. 


Postawiłam na dwa odcienie, które z pewnością zagoszczą niejednokrotnie w moim makijażu dziennym, czy też bardziej okazjonalnym. 


Oto przed Wami, piękności od MAC Cosmetics, pigmenty Tan i Rose z serii Size to Go. Każdy z nich ma  2,5g i kosztuje 43 zł, chociaż teraz widzę, że na stronie pojawiła się cena 49, więc nie wiem...  Kusi mnie jeszcze Brown Blue, ale przyjdzie i na niego czas. 

1. Rose          2. Tan
Swatche nie oddają całej piękności tych pigmentów, poza tym nałożyłam je na gołą rękę, bez bazy, a na powiece zazwyczaj stosuję klej do brokatu. 


Moją gratisową szminką była wymarzona, wyczekana i często swatchowana  w salonach MAC, najbardziej różowa z różowych, pięknie wyglądająca z delikatnym makijażem oczu, pomadka Candy Yum Yum! Ale się z niej ucieszyłam! Będzie jak znalazł na letnie dni :)

Akcję promocyjną uważam za bardzo udaną. Kupiłam produkty za 86 zł plus wysyłka i otrzymałam darmową pomadkę o wartości 86 zł! Fantastycznie:) 


Co sądzicie o takich promocjach ? Skorzystałyście z niej?

4 komentarze:

  1. Piękne są te pigmenty! Pomadka też ma genialny, rzucający się w oczy kolor - uwielbiam nosić takie latem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pigmenty boskie! z chęcią skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przegapiłam tę promocję, ale pewnie bym i tak nie skorzystała, bo nie ciągnie mnie do pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego przegapiłam tą promocję? :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)