Blogmas Day 20 - blisko, coraz bliżej

wtorek, 25 grudnia 2018
Dzień dobry

W rzeczywistości, dzisiaj mamy 25 grudnia, a ja dopiero piszę o okienkach z 20 grudnia. Niestety, praca, obowiązki oraz przygotowania do Świąt sprawiły, że nie zdążyłam. Cieszę się jednak, że czekacie i nadal ciekawi Was, co znalazłam w kalendarzach.



Nie przypadkowo to zdjęcie wita Was dzisiaj, bo właśnie ta pomadka będzie dzisiaj u mnie gościć. Jest fantastyczna, wygląda bajecznie i nosi się ją bardzo komfortowo. Pomadkę znalazłam w kalendarzu The Body Shop i mimo, że nie znoszę pomadek matowych, ta stała się moim ulubieńcem.  Co jeszcze znalazłam w okienkach z numerem 20?


1. W Lookfantastic znalazłam produkt od This Works Stress Check Roll On, który ma być pomocny w walce ze stresem, podobno posmarowanie tym specyfikiem nadgarstka oraz miejsc, gdzie wyczuwamy tętno, zadziała kojąco. We`ll see:)

2. W Sephorowym kalenadarzu ukryto miniaturę mgiełki Make Up For Ever Mist&Fix. Nowa formuła mgiełki utrwalającej makijaż marki MAKE UP FOR EVER przedłuża trwałość makijażu i nawilża skórę. Dzięki swoim właściwościom, pozostawia delikatny, transparentny, nieklejący się i komfortowy film, który chroni makijaż przed zewnętrznymi warunkami.

3. Yves Rocher tym razem postawiło na pielęgnację ciała i w okienku z numerem 20 znalazłam mini żel pod prysznic, który na pewno się nie zmarnuje. 

4. To wspomniana we wstępie pomadka z The Body Shop.

Jak się Wam podoba zawartość kalendarzy w dniu 20?

2 komentarze:

  1. Ale piękna ta pomadka ! Dodaję do obs zapraszam do siebie http://pawbeats.blogspot.com/ :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem jedynie okienko Lookfantastic mi się nie podoba, a reszta super :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)