Urban Skin Detox Płyn Micelarny od Nivea

poniedziałek, 22 października 2018
Dzień dobry

Nie tak dawno, bo 12 października dotarła do mnie najnowsza przesyłka od marki Nivea. Tym razem jest to produkt do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu. 




W tradycyjnym białym opakowaniu z logo marki znalazłam taki oto kosmetyk:


NIVEA® URBAN SKIN DETOX PŁYN MICELARNY

Zapewnienia producenta:

Zawiera formułę 3w1 z ekstraktem z zielonej herbaty i alg. Efektywnie usuwa makijaż, łagodnie i skutecznie oczyszcza oraz matuje. Zawarte w płynie micelarnym cząsteczki zwane micelami działają jak magnes, skutecznie usuwając makijaż, zanieczyszczenia i sebum. Dla jeszcze lepszych rezultatów używaj całej linii produktów NIVEA® URBAN SKIN stworzonych by chronić, oczyszczać i regenerować Twoją cerę.
  • Formuła 3w1 z ekstraktem z zielonej herbaty i alg
  • Efektywnie usuwa makijaż, zanieczyszczenia i sebum
  • Łagodnie i skutecznie oczyszcza oraz matuje

Moja opinia:

Mam dosyć wymagająca cerę, dlatego obawiałam się, czy Urban Skin Detox płyn micelarny sobie z nią radzi. Po wielokrotnym zastosowaniu mogę Wam śmiało powiedzieć, że ta nowość Nivea nie podrażnia (nawet wrażliwych oczu), doskonale oczyszcza, tonizuje i nawilża. Moja skóra jest gotowa na przyjęcie kolejnych kosmetyków i to bez żadnych podrażnień. Do tej pory miałam swojego ulubieńca, ale ta sporych rozmiarów butla, może stać się nowym ulubieńcem, jeśli chodzi o demakijaż. Z czystym sumieniem i okiem;) 

 #UrbanDetox #PrzyjaciółkiNIVEA #MojaNIVEA

2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa jak sie sprawdzi ten plyn, krem na noc z tej serii to moj ulubieniec na zimowe noce :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)