Paleta, która kusi, ale ...

czwartek, 18 października 2018
Paleta cieni do powiek Warm Memories
Wie, że nie wszystko złoto, co się świeci, ale lubi patrzeć prosto w słońce. W ostatni dzień lata mija sklepy pachnące cynamonem, je waniliowe lody, zatrzymuje się w przytulnej kawiarni na kieliszek czerwonego wina. Tak tworzy wspomnienia, które zostaną z nią w postaci barw. Zawsze, gdy maluje oczy przy użyciu swojej ulubionej palety, myśli o tamtych chwilach i robi jej się ciepło na sercu.

  • paleta 12 cieni do powiek
  • doskonale skomponowane, inspirowane naturą barwy
  • niezwykłe, pełne ciepła odcienie
  • cienie o foliowych, matowych oraz satynowych teksturach
  • jasne barwy rozpromieniają spojrzenie i delikatnie podkreślą naturalną urodę
  • ciemniejsze odcienie zwrócą uwagę na marzycielską osobowość oraz doskonale skomponują się z wieczorową kreacją
  • paleta wykonana w całości w Polsce 
  • paleta Warm Memories to także pielęgnacja Twojej skóry oraz innowacyjne składniki odpowiadające za jakość, trwałość i pigmentację cieni  


 
12 pełnych ciepła odcieni:
  • CREAM - matowa śmietanka
  • VANILLA - matowy bladożółty beż
  • CINNAMON - matowy, głęboki odcień cynamonu
  • AUBERGINE - matowa śliwka wpadająca w brąz
  • BURGUNDY - matowe bordo
  • CHESTNUT - głęboki, matowy brąz z czerwonymi refleksami
  • BROWN SUGAR - połyskujący na złoto brąz
  • ROYAL GOLD - szlachetne złoto o metalicznym wykończeniu
  • TERRACOTA - perłowa miedź
  • RUBIN - metaliczny burgund
  • JASPER - metaliczna terakota
  • CHOCOLATE - gorzka czekolada o matowym wykończeniu

Cena tego cudeńka to 99 zł online lub 119 stacjonarnie. Na chwilę obecną nie dotarły do mnie żadne opinie na temat tej nowości. A może Wy coś o niej wiecie? Kolory i zestawienie bardzo mnie kuszą:) Nie kupię jednak w ciemno, więc czekam aż Ktoś rzetelnie o niej napisze lub opowie. A jak Wam się podoba ta paleta?

8 komentarzy:

  1. Uff, nie kusi. Tylko 2-3 kolory moje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki nie koniecznie mnie zachęcają :) Jeśli chodzi i świecące cienie, to uwielbiam róże i ogólnie jasne kolory, ciemnych własciwie nie praktykuje.

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie kolorystycznie bardzo trafia, bo ostatnio właśnie po takie odcienie sięgam w swoim makijażu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie kusi wiele palet, ale wiadomo, nie mogę mieć wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. od zawsze używałam tych kosmetyków i oceniam 9/10 !!!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)