Gratisy w Kiehls i zniżka na makijaż w Rossmann

środa, 29 sierpnia 2018
Kochani

Do 31 sierpnia możecie skorzystać z promocji w sklepie internetowym Kiehls, gdzie dostawa jest za darmo i dodatkowo otrzymacie aż 8 wybranych przez siebie próbek kosmetyków. 

A`propos Rossmanna, wczoraj podczas zakupów, Pani obsługująca mnie zachęcała do zakupu produktów promocyjnych i zaprosiła na promocję - zniżkę na kosmetyki do makijażu już pod koniec września! Byłam w szoku, bo zazwyczaj aż tak wcześnie o promocjach nie informowano, a poza tym ta wyczekiwana przez wielu promocja miała miejsce na przełomie października / listopada. Czy to pewne? Nie mogę Wam obiecać, ale przekazuję, co usłyszałam:)
Z doświadczenia jednak wiemy, że jak już jest przeciek, to i promocja faktycznie się pojawia. 

Czekacie na to zakupowe szaleństwo ?:)

Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. Nie czekłam jakoś szczególnie na tą promocję, ale niewykluczone, że skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem dlaczego zawsze jest tak, że jak jestem w Polsce to nigdy nie ma ciekawych promocji w Rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)