Wyczekiwana paleta w sprzedaży i promocja

piątek, 6 lipca 2018
Witam serdecznie

Dzisiaj zostawiam Was z przypomnieniem o trwającej w Cocolita promocji na kosmetyki Makeup Revolution. Można je kupić aż 30% taniej wpisując kod REVO30



Zastanawiam się nad uzupełnieniem zapasu podkładu i paletą Nudes, ale właśnie teraz przeczytałam, że w sklepach stacjonarnych i online pojawiła się iście wakacyjna paleta Urban Decay. 

Co wiemy o tej palecie?

"Kolekcja zainspirowana podróżami po najdalszych zakątkach świata. Paleta cieni do powiek z kolekcji Born-to-Run od Urban Decay pozwoli Ci wykonać każdy makijaż! Masz ochotę na spokojny, neutralny look? Chcesz dodać swojemu makijażowi odrobinę koloru? A może całkowicie zaszaleć z kolorami? Nic prostszego! Nowa paleta cieni do powiek Born-to-Run ma wszystko, czego zapragniesz! 21 niesamowitych odcieni skrytych w jednym opakowaniu! Każdy z cieni zawiera opracowany przez Urban Decay Pigment Infusion System - autorską mieszankę składników oferującą wyjątkową intensywność odcieni. Co to oznacza dla Ciebie? Niewiarygodnie nasycone kolory, niewyobrażalny blask, długotrwały efekt po nałożeniu, aksamitną gładkość, a także podatność na blendowanie."

Muszę przyznać, że bardzo mocno się nad nią zastanawiam... A jak Wam się podoba?

Miłego dnia:)

3 komentarze:

  1. Bardzo kusi mnie ta paleta, duzo o niej ostatnio czytam i jestem zachecona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ten moment niczego nie potrzebuję od MUR ;) O palecie nawet nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna paletka, która mnie skusiła :o
    Zbankrutuje! :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)