Szczoteczka Philips Visa Pure taniej o połowę

piątek, 20 lipca 2018
 Witam serdecznie


Od dawna marzyłam o porządnym urządzeniu do oczyszczania twarzy, rozpatrywałam wszelkie dostępne na rynku produkty, ale to ten produkt najbardziej mnie kusił. Słyszałam i czytałam o nim tyle dobrego, że i ja chciałam go wcielić w moją pielęgnację twarzy, a że pielęgnacją interesuję się równie mocno jak makijażem, to ... gdy zobaczyłam, że owe urządzenie jest o połowę tańsze i kosztuje 339,50 zł zamiast 679 zł, wrzuciłam je do koszyka i zamówiłam. Gdy tylko go odbiorę i przetestuję, z pewnością wrócę z recenzją. Urządzenie kupiłam w sklepie internetowym Douglas.




Co wiemy o produkcie?


Urządzenie Philips VisaPure jest wyposażone w nową technologię, dzięki której Twoje codzienne zabiegi pielęgnacyjne będą znacznie skuteczniejsze — bez dodatkowego wysiłku. To delikatny sposób na uzyskanie czystej, gładkiej i promiennej cery. Technologia DualMotion - Szczoteczka obraca się i wibruje. Wibracje delikatnie ściągają zanieczyszczenia powierzchowne, martwe komórki skóry i pozostałości makijażu. Obrotowy ruch szczoteczki pozwala usunąć zanieczyszczenia ze skóry, pozostawiając ją głęboko oczyszczoną. Skoordynowane ruchy włosia umożliwiają dokładne oczyszczenie skóry w wygodny i delikatny sposób. W zestawie również szczoteczka peelingująca.
Lepsze wchłanianie kremów i kosmetyków pielęgnacyjnych. 

Nie mogę się doczekać stosowania jej. Znacie ten produkt? Co sądzicie o takiej ofercie?

Miłego dnia!

1 komentarz:

  1. Na czym polega takie urządzenie, po prostu zamiatasz buzię szczoteczką?
    Całuski, zapraszam na moją modową stronę!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)