Rozkład jazdy na blogu - 30 lipca - 3 sierpnia

niedziela, 29 lipca 2018
Kochani

Dzisiaj kończę mój urlop nad morzem, od jutra wracam do "szarej rzeczywistości", którą postaram się jak najbardziej ubarwić. Zapraszam Was na wiele ciekawych wpisów, w domu czekają na mnie najnowsze pudełka Shiny i be Glossy, pudełko Paese Box oraz nowości z Nivei. Oprócz tego na pewno będę chciała pokazać Wam nowości z haul`i zakupowych oraz wiele innych. Wszystko będzie się "rodzić" z dnia na dzień, więc zapraszam do regularnych odwiedzin.

Udanej niedzieli !


ps. Zostawiam Wam także info o promocji Kosmetyki z Ameryki, gdzie do zakupów powyżej 50 zł otrzymacie flaminga! Mnie on nie kusi, ale może kogoś...


2 komentarze:

  1. Jak po wakacjach? Odpoczęłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, odpoczęłam psychicznie, ale fizycznie było trudno, bo narzuciliśmy takie tempo zwiedzania, że ho;) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)