Kilka nowości kosmetycznych z Superharm

środa, 25 lipca 2018
Dzień dobry

Będąc na Festiwalu See Bloggers w Łodzi, odwiedziłam Superpharm, bo musiałam kupić pastę do zębów (zawsze zapominam albo o szczoteczce albo o paście;)) Nie poprzestałam na samej tubce z potrzebnym mi kosmetykiem, bo moje oczy dojrzały jeszcze kilka promocji;)




W małym standzie z logo Maybelline i Giggi Hadid znalazłam kilka rzeczy, które były w obniżce o 70%! Nie mogłam nie skorzystać. Zdecydowałam się na kredkę do oczu, bo moja czarna sięga denka. Kredka jest bardzo miękka, ale można nią zrobić precyzyjną kreskę. Postawiłam także na paletkę z sześcioma cieniami. Na jej testy przyjdzie czas, więc i wpis o niej pojawi się wkrótce. Kosztowała ok. 17 zł, więc postanowiłam zaryzykować. W moim koszyku znalazła się także maseczka antybakteryjna AA "Pociśnij pryszczom" oraz woda micelarna AA "Lepszy błysk w oku niż na twarzy". Produkty z tej linii były w sporo obniżonych cenach. Maseczka jest doskonała! Uporała się z moimi niedoskonałościami (które pojawiają się przed miesiączką) w dwa dni. Jestem na tak!
Woda jest przyjemna, dobrze domywa co trzeba i nie podrażnia moich wrażliwych oczu. 

Na zdjęciu widzicie także puder Lovely Sweet Kissing Powder, który znalazłam w Rossmannie i dorzuciłam do zdjęcia. Wreszcie będę go mogła przetestować, bo u mnie non stop wykupiony. 

Znacie któryś z tych produktów?
Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Ten puder Lovely Sweet Kissing muszę zakupić, bo już tyle recenzji o nim czytałam, a nie mam go jeszcze u siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Te produkty z AA są dosyć ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic ze twoich zakupów nie miałam 😊

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)