Super dodatki do gazet - podkład, tusz

poniedziałek, 11 czerwca 2018
Kochani

Często na blogu opowiadam Wam o dodatkach, jakie są dodawane do gazet. W tym miesiącu mam aż 3 takie magazyny, które z chęcią zabiorę ze sobą na wyjazd, bo w podróży czytam sporo. Co kupiłam i dostałam?




Elle mam w prezencie od koleżanki, która miała dwa egzemplarze i jeden mi oddała. Do Elle dołączono tym razem minirękawiczkę Glov Quick Treat w limitowanej szacie graficznej. Ten produkt ma tyle samo zwolenników, co przeciwników. Ja należę do grona tych pierwszych, o czym pisałam w osobnym wpisie.  Z chęcią wrzucę produkt do wakacyjnej kosmetyczki.


Za 7,99 zł kupiłam Glamour z dodatkiem w postaci tuszu do rzęs od Catrice. Miałam go już kiedyś, z jakiegoś boxa, więc nie zastanawiałam się długo. Bardzo dobrze wydłużał i pogrubiał rzęsy. Super!


Do miesięcznika Pani dołączono podkład kryjący Bielendy w jasnym odcieniu beżu. Uwielbiam ten magazyn, więc w cenie 8,99 zł z dodatkiem i perspektywą przeczytania wielu ciekawych artykułów, zupełnie się nie zastanawiałam. 

Co sądzicie o dodatkach do gazet? Kuszą Was takie dodatki?

1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)