Nowość Nivea Soft Mix Me - 3 rodzaje

wtorek, 19 czerwca 2018
Kochani

Jakiś czas temu dotarła do mnie przeurocza przesyłka od marki Nivea, która bardzo mnie zaskoczyła i ucieszyła. Zobaczcie sami:)


Przepiękne, okrągłe pudełko od razu mnie zaintrygowało...co znalazłam w środku?




Pudełko jest "ruchome", więc możemy nim kręcić i wybierać nasze ulubione nuty zapachowe kremu, zmieszać je i dopasować do siebie, według opisu na kole.


Co wiemy o tych pięknisiach?

NIVEA Soft Mix Me I am The Happy Exotic One - "Ciesz się intensywnie nawilżającym kremem o radosnym i pełnym życia zapachu tropikalnych owoców. Stworzony z kreatorami perfum, pachnie wyjątkowo zarówno sam jak i w połączeniu ze standardowym kremem NIVEA Soft i/lub Berry Charming oraz Chilled Oasis! Zmieszaj je w dowolnych proporcjach bezpośrednio na skórze i stwórz swój własny, wyjątkowy zapach.
  • Intensywnie nawilżający krem do twarzy, ciała i dłoni
  • Pełna barw limitowana edycja wyjątkowego kremu
  • Możliwość stworzenia swojego własnego, wyjątkowego zapachu
  • Uczucie gładkości, miękkości i odświeżenia"

NIVEA Soft Mix Me I am The Berry Charming One - "Ciesz się intensywnie nawilżającym kremem o zmysłowym zapachu świeżo zebranych czerwonych owoców."

Krem NIVEA Soft Mix Me I am The Happy Exotic One - "Ciesz się intensywnie nawilżającym kremem o radosnym i pełnym życia zapachu tropikalnych owoców".



 W ofercie marki jest takie trio do zakupu, o czym możemy przeczytać na stronie marki.

Zawsze lubiłam formułę kremu Nivea Soft, więc i te nowości z chęcią przetestuję. Myślę, że będą idealne na ten letni czas. Z pewnością opowiem o nich jeszcze na blogu lub Instagramie. Niveo! Dziękuję za fantastyczną przesyłkę z ciekawymi nowościami. Już sam sposób przedstawienia produktów jest doskonały i miły dla oka. A co Wy sądzicie o tych nowościach ?

4 komentarze:

  1. Tym razem NIVEA przeszło samych siebie :) Chyba niemal na każdym blogu widziałam te kremy. Świetny design opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tym pudełkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, super pomysł z tym pudełkiem :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)